Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

De reacties lezen is soms nog leuker dan een goed boek. Het lijkt wel of er levens vergaan zonder de gedeelde MB’s 🤔. Het is frappant te zien hoe afhankelijk men geworden is van het internet. En kom nou niet aan met “we moeten bereikbaar zijn” etc., er zit ook nog een telefoonfunctie op een mobiele telefoon of je stuurt een ouderwetse e-mail of SMS.  Natuurlijk is het vervelend, maar de wereld vergaat niet!!

Makkelijk praten. Heb 2 kids en n vrouw onderweg die de mb's toepassen om routeplanner te kunnen gebruiken. En ja de wereld vergaat voor pubers als er geen internet is.

Niet makkelijk praten, ook ik kon geen MB’s delen. Maar men doet alsof de wereld vergaat. En de kids met een routeplanner zie ik niet helemaal voor me...


De reacties lezen is soms nog leuker dan een goed boek. Het lijkt wel of er levens vergaan zonder de gedeelde MB’s 🤔. Het is frappant te zien hoe afhankelijk men geworden is van het internet. En kom nou niet aan met “we moeten bereikbaar zijn” etc., er zit ook nog een telefoonfunctie op een mobiele telefoon of je stuurt een ouderwetse e-mail of SMS.  Natuurlijk is het vervelend, maar de wereld vergaat niet!!


...
Aan de andere kant, MB's delen wordt wel als verkoop; argument gebruikt, dan mag ik als klant van KPN “het netwerk van Nederland” er ook wat terug van verwachten.
Ten eerste, duidelijk communicatie ingeval van een storig, en niet uren (pas ergens in de middag) een storings pagina live brengen.
 

Mee eens, goede communicatie scheelt een hoop ellende, hopelijk heeft men weer een leermoment bij de KPN gehad. 


Ik weet niet hoor maar wie is er tegenwoordig nog 48 uur offline?

Mijn vrouw heeft helemaal geen bundel maar is toch het overgrote gedeelte van de dag online. Er is vrijwel altijd wel wifi beschikbaar.


De reacties lezen is soms nog leuker dan een goed boek. Het lijkt wel of er levens vergaan zonder de gedeelde MB’s 🤔. Het is frappant te zien hoe afhankelijk men geworden is van het internet. En kom nou niet aan met “we moeten bereikbaar zijn” etc., er zit ook nog een telefoonfunctie op een mobiele telefoon of je stuurt een ouderwetse e-mail of SMS.  Natuurlijk is het vervelend, maar de wereld vergaat niet!!

Makkelijk praten. Heb 2 kids en n vrouw onderweg die de mb's toepassen om routeplanner te kunnen gebruiken. En ja de wereld vergaat voor pubers als er geen internet is.

Niet makkelijk praten, ook ik kon geen MB’s delen. Maar men doet alsof de wereld vergaat. En de kids met een routeplanner zie ik niet helemaal voor me...

Hoef jij ook niet voor je te zien. Het gaat erom dat KPN winkel zelf adviseerde met zo'n gezin als wij, 1 persoon onbeperkt data te laten kiezen en dan met de kids en de vrouw MB's delen. Dus idd best vervelend als op de 1ste van de maand de weggegeven mb's verdwijnen en je dan geen nieuwe kunt geven. Ja de hele wereld is afhankelijk van t internet geworden. een smsje sturen is erg van t jaar 2000. We zijn inmiddels 21 jaar verder, en zijn van het internet en data afhankelijk geworden.


Hoi,

Kan het kloppen dat ik geen MB’s kan delen? Ik krijg de melding “The requested service is offline” 

 

Mijn vrouw en kids zitten nu zonder. Is wat lastig.

 

mvg,

Harald Lubbinge


KPN wil zelfs niet uit coulance de vier nummers waarom het gaat data van iets van 1GB geven. De klantvriendelijkheid van KPN holt achteruit

Dat gaat niet om coulance. Het platform wat de klantenservice gebruikt om dat te kunnen doen is hetzelfde als wat nu plat ligt. Men kan dus geen GB uit coulance bijstorten.


Het is iedere maand de eerste dagen weer hetzelfde gedonder met mbs delen.

KPN heeft denk ik een te lage servercapaciteit om de verzoeken af te handelen. Heel vervelend voor honderduizenden die afhankelijk zijn van delen.

En ik herhaal: dit gebeurt elke maand weer!

 

*Admin: samengevoegd met storingstopic MijnKPN 01-06-2021


Het punt is dat mb's delen door KPN nooit bedoelt is om deze te gebruiken op de manier zoals u het gebruikt. En aangezien u niet de enige bent die dat zo doet is het nu elke eerste van de maand enorm druk met mb's delen terwijl KPN op de systemen daar helemaal niet de capaciteit voor heeft.

Waarom verkoopt de KPN medewerker dit dan wel met dit advies. Dan neem ik aan dat ze het ook zo bedoelen. Als een klant maar 1 banaan nodig heeft en hij koopt er 5 dan mag ik aannemen dat hij de rest deelt. Op deze manier probeert KPN juist de klant aan zich te binden en dan moet je het gewoon voor elkaar maken! Zij zijn geen kleine jongen en roepen heel hard dat zij de beste en snelste zijn en dan leg je zelf de lat hoog.


Hoi Allemaal,

Ik kan er weer op. "Mijn KPN”


Ik kan de hele dag al geen mb delen waarom is dit altijd begin van de maand 


Ik kan ook al de hele dag geen MB’S delen door een technische storing. Wanneer is de storing opgelost? 

 

*Admin: samengevoegd met storingstopic MijnKPN 01-06-2021


Zit de hele dag zonder data. De overdracht werkt niet door een storing. Blijft het bij een sorry of komt er een compensatie. Ik ben een hele dag decommunicatie kwijt.


KPN wil zelfs niet uit coulance de vier nummers waarom het gaat data van iets van 1GB geven. De klantvriendelijkheid van KPN holt achteruit

Dat gaat niet om coulance. Het platform wat de klantenservice gebruikt om dat te kunnen doen is hetzelfde als wat nu plat ligt. Men kan dus geen GB uit coulance bijstorten.

Hoe kan het dan dat ik bij de nummers waar het om gaat wel een bundel kan kopen voor 2,99 of 7,99 ?

Blijkbaar kun je dus wel data koppelen aan nummers.


Klopt het dat de app het nu niet goed doet. Kan geen mb’s versturen 


KPN wil zelfs niet uit coulance de vier nummers waarom het gaat data van iets van 1GB geven. De klantvriendelijkheid van KPN holt achteruit

Dat gaat niet om coulance. Het platform wat de klantenservice gebruikt om dat te kunnen doen is hetzelfde als wat nu plat ligt. Men kan dus geen GB uit coulance bijstorten.

Hoe kan het dan dat ik bij de nummers waar het om gaat wel een bundel kan kopen voor 2,99 of 7,99 ?

Blijkbaar kun je dus wel data koppelen aan nummers.

Ik heb geen idee. Is dat iets dat ook echt werkte of was het alleen een optie in de app die niet geprobeerd is?


KPN wil zelfs niet uit coulance de vier nummers waarom het gaat data van iets van 1GB geven. De klantvriendelijkheid van KPN holt achteruit

Dat gaat niet om coulance. Het platform wat de klantenservice gebruikt om dat te kunnen doen is hetzelfde als wat nu plat ligt. Men kan dus geen GB uit coulance bijstorten.

Hoe kan het dan dat ik bij de nummers waar het om gaat wel een bundel kan kopen voor 2,99 of 7,99 ?

Blijkbaar kun je dus wel data koppelen aan nummers.

Ik heb geen idee. Is dat iets dat ook echt werkte of was het alleen een optie in de app die niet geprobeerd is?

Krijg ik het geld dan terug van KPN als het werkt?

Bundel gekocht voor 2,99 en mijn zoon heeft bericht gekregen dat de bestelling is verwerkt. Dus het kan wel maar KPN doet niets.

 


Dit is al de zoveelste keer 🤬🤬


Je kunt er ook voor zorgen dat elk abonnement minimaal 4 of 5 GB heeft ofzo. Dan hoef je niet elke eerste van de maand 's ochtends vroeg te klooien met mb's delen...

Wat een onzin opmerking.

Ja je kan ook een abonnement bij T mobile doen dan heb je dit probleem ook niet. Pffff


Hoi Allemaal,

Ik kan er weer op. "Mijn KPN”

Dat lukte ook meestal wel vandaag. Maar als je naar MB's delen gaat stopt het alsnog..


Je kunt er ook voor zorgen dat elk abonnement minimaal 4 of 5 GB heeft ofzo. Dan hoef je niet elke eerste van de maand 's ochtends vroeg te klooien met mb's delen...

Ja je kan ook een abonnement bij T mobile doen dan heb je dit probleem ook niet. Pffff

Als je in Knegsel woont heb je niets aan een andere provider. Dan betaal je voor geen bereik. En dit is een mooi abonnement maar niet als het niet werkt. 


Jammer dat kpn wel de mbs laten verdwijnen op de 1e , en nu weer niet kunnen delen 😡

Lastig als je echt mbs nodig hebt.


Het punt is dat mb's delen door KPN nooit bedoelt is om deze te gebruiken op de manier zoals u het gebruikt. En aangezien u niet de enige bent die dat zo doet is het nu elke eerste van de maand enorm druk met mb's delen terwijl KPN op de systemen daar helemaal niet de capaciteit voor heeft.

Waar staat dat dit niet zo bedoelt is? Ze adverteren er toch zo mee dat dit kan? of vergis ik me nu?

En als dit niet zo bedoelt is moeten ze het duidelijker kenbaar maken, dus plannen ze dit zogenaamde “onderhoud” maar snachts in wanneer ze een SERVICE-WINDOW ervoor hebben.

 

Want wij als monteur mochten ook nooit een hele KVD overnemen overdag, maar altijd 's nachts.

Tenzij een er een ECHTE storing is, maar ELKE 1e vd maand is geen storing. Dit is slechte systemen en beleid!


Je kunt er ook voor zorgen dat elk abonnement minimaal 4 of 5 GB heeft ofzo. Dan hoef je niet elke eerste van de maand 's ochtends vroeg te klooien met mb's delen...

Ja je kan ook een abonnement bij T mobile doen dan heb je dit probleem ook niet. Pffff

Als je in Knegsel woont heb je niets aan een andere provider. Dan betaal je voor geen bereik. En dit is een mooi abonnement maar niet als het niet werkt. 

T-Mobile heeft in januari een antenne bij Steensel in gebruik genomen.


Bij keuze voor delen van mb's krijg ik de melding dat de service niet beschikbaar is.

Afgelopen 4 jaar heeft dit gewoon gewerkt.


Ik probeer al de hele dag MB's te delen hetgeen  iet gaat. Erg irritant dat dit juist op de eerste van een nieuwe maand niet kan. KPN wanneer is dit opgelost en worden de members in mijn familie schadeloos gesteld?