Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

Iedere 1e van de maand heeft KPN dit probleem. Al eerder aangegeven dat op de 1e van de maand het bijna of helemaal niet lukt om Mb’s doorsturen. Als je belt met KPN wordt er keer op keer verteld dat zij deze klacht niet eerder hebben gehoord. Waarom wordt daar niets mee gedaan door KPN? Kortom zo slecht, wanneer gaan jullie eens de klanten goed compenseren dmv een maand vergoeding ipv een lullig bedrag van €1,00. KPN jullie moeten jullie diep schamen. 


MB's delen met mijn kind met kids abonnement lukt niet


Zojuist melding vernomen dat de storing is opgelost. Mijn KPN werkt weer zoals je gewend bent.