Skip to main content

Hallo,

 

op 27-10 heb ik opgezegd, deze opzegging is ook door jullie bevestigd per mail. Ik zou graag de spullen willen retourneren. Ik heb nu wel weer een factuur betaald, ik ga er van uit dat dit de laatste is geweest. Zou u mij willen laten weten waar ik het heen moet sturen?

Hi @Jasperkluin, ik kijk het graag even voor je na, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? :slight_smile:


Maja,

 

ik heb het aangepast.


Hmm, ik zie gene opzegging voor dit abonnement terug @Jasperkluin :thinking: Je geeft aan dat je hier wel een bevestiging van hebt ontvangen, kan het zijn dat je de opzegging online door hebt gegeven en dat je bericht hebt gekregen dat je verzoek in goede orde is ontvangen?

Hoe dan ook, het lijkt niet goed te zijn gegaan en via het forum kunnen we geen opzeggingen doorvoeren. Ik kan je hier zelf dus niet bij helpen helaas. Je kunt nu het best bellen met 0800 - 0402 en dan aangeven dat je op wilt zeggen. Je komt dan bij een collega uit die dit wél voor je in gang kan zetten!