Skip to main content

We gaan weer een kleine pilot draaien via het forum. Er is een nieuwe MijnKPN app in de maak en we willen graag 25 tot 50 mensen mee laten testen. Lijkt je dit leuk? Lees het topic even goed door, en laat het hieronder weten. :)

 

Wil jij onze vernieuwde MijnKPN app testen? 

Wij zijn op zoek naar klanten die onze vernieuwde MijnKPN app willen testen! Zo heeft de app een nieuw uiterlijk en een nieuwe indeling om belangrijke functies makkelijker te vinden. Nieuwe functies komen er ook zeker bij maar nog niet in deze fase.  

 

Wat willen we weten? 

Wij zijn vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de indeling duidelijk vindt en of je alle functies die je gebruikt makkelijk kan vinden. Ook zullen wij via het forum enkele specifieke vragen stellen om te testen.  

 

Hoe lang loopt de test? 

De eerste test fase is gepland vanaf de week van 17 augustus en loopt 2 weken. Graag ontvangen we in die periode zoveel mogelijk feedback. We zullen daarna een volgende test fase gaan starten en daarover informeren via het forum. Die zal over de maand september verlopen.  

 

Hoe kan je meedoen? 

Reageer hieronder in het topic. Vervolgens krijg je van ons bericht als je wordt uitgenodigd voor de pilot. In de basis is het principe ‘wie het eerst komt...’ van toepassing. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan. 

Criteria:

  • Mobiel product (abonnement) en/of Thuis product (geen Digitenne)
  • Android of iOS
  • Type toestel maakt niet uit
  • Er is een voorkeur voor klanten die de app nu al gebruiken zodat het verschil goed te vergelijken is, maar dat is geen vereiste.

Wat hebben wij nodig?

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’. We moeten dus ook weten je Android of iOS gebruikt. Laat dat in je reactie hieronder weten.

 

Update 27-08: inschrijving is gesloten :)

Hoi @Paul_ mocht er nog een plekje zijn dan doe ik graag mee! Heb een iOS toestel. 

Maar natuurlijk, ik had niet anders gedacht. ;)


@Paul_  kijk er naar ben benieuwd! :D


Hoi @Paul_ mocht er nog een plekje zijn dan doe ik graag mee! Heb een iOS toestel. 

Maar natuurlijk, ik had niet anders gedacht. ;)

Toppy thanks! Kijk er naar uit! 👌🏼


Ik doe heeeeeeel graag mee!!!! ik gebruik android

Ik heb in persoonlijke info ook de email erin gedaan


Ik doe heeeeeeel graag mee!!!! ik gebruik android

Hoi Julian. Is goed, ik voeg je toe. Kleine tip van tevoren n.a.v. ervaringen uit het verleden: probeer de app uit, en noteer je feedback. Plaats dan pas je bericht zodat je niet te veel berichten achter elkaar plaatst. Deal?


Ik doe heeeeeeel graag mee!!!! ik gebruik android

Hoi Julian. Is goed, ik voeg je toe. Kleine tip van tevoren n.a.v. ervaringen uit het verleden: probeer de app uit, en noteer je feedback. Plaats dan pas je bericht zodat je niet te veel berichten achter elkaar plaatst. Deal?

Heb je net een bericht gestuurt, over een docs, als je dit niet wilt gebruiken helemaal goed hoor dan doe ik jouw ding

 

Heb veel geleert werk nu bij Appie ;)


@Paul_  Krijg je vanzelf bericht?


Ik doe heeeeeeel graag mee!!!! ik gebruik android

Hoi Julian. Is goed, ik voeg je toe. Kleine tip van tevoren n.a.v. ervaringen uit het verleden: probeer de app uit, en noteer je feedback. Plaats dan pas je bericht zodat je niet te veel berichten achter elkaar plaatst. Deal?

Heb je net een bericht gestuurt, over een docs, als je dit niet wilt gebruiken helemaal goed hoor dan doe ik jouw ding

 

Heb veel geleert werk nu bij Appie ;)

Goed bezig. 🙂 Die docs vind ik ook prima hoor. Laten we dat dan maar doen.


@Paul_  Krijg je vanzelf bericht?

Ja, nog even kijken of er wat aanmeldingen zijn. Ik doe hier sowieso een bericht zodra alles rond is hoor, komt goed.


Krijgen wij bericht via het forum of per mail, want anders wil ik graag de mail krijgen op een ander email adres dan mijn kpn id


Hier plaats ik een berichtje, en de uitnodiging gaat wel via het e-mailadres van de KPN ID.


Graag wil ik mee doen. Ik werk dagelijks met de Mijnkpn app.


Graag wil ik mee doen. Ik werk dagelijks met de Mijnkpn app.

Dagelijks zelfs. Ik voeg je toe! Android, toch?


Hier plaats ik een berichtje, en de uitnodiging gaat wel via het e-mailadres van de KPN ID.

Geen probleem, dan vraag ik men ouders als ze die mail willen doorsturen


@Paul_  klopt Android. En zie prive opmerking in mijn profiel, dan snap je de dagelijkse bezigheden van de app.


@Paul_  klopt Android. En zie prive opmerking in mijn profiel, dan snap je de dagelijkse bezigheden van de app.

Helder verhaal. :smiley:


Krijgen wij bericht via het forum of per mail, want anders wil ik graag de mail krijgen op een ander email adres dan mijn kpn id

Hallo @Julian Borghuis , s.v.p. het begin van dit topic goed lezen, dan had je die vraag niet hoeven stellen.

 


Zet mij ook maar op de lijst😉

iphone XS Max


Zet mij ook maar op de lijst😉

iphone XS Max

Done!


Leuk om te doen!

Gebruik de huidige “mijn KPN” app bijna dagelijks en heb mobiel en thuisabonnement!


Leuk om te doen!

Gebruik de huidige “mijn KPN” app bijna dagelijks en heb mobiel en thuisabonnement!

Dan heb ik jou ook toegevoegd aan de lijst.

We laten dit topic deze week nog even open staan zodat er nog wat ruimte is om te reageren, en dan maken we maandag de balans op. We zitten inmiddels rond de 25 testers met een mooie verdeling van Android/iOS, dus dat ziet er goed uit. 


Leuk om te doen!

Gebruik de huidige “mijn KPN” app bijna dagelijks en heb mobiel en thuisabonnement!

Dan heb ik jou ook toegevoegd aan de lijst.

We laten dit topic deze week nog even open staan zodat er nog wat ruimte is om te reageren, en dan maken we maandag de balans op. We zitten inmiddels rond de 25 testers met een mooie verdeling van Android/iOS, dus dat ziet er goed uit. 

Kan niet wachten, verveel me al zo erg!@!!


Leuk om te doen!

Gebruik de huidige “mijn KPN” app bijna dagelijks en heb mobiel en thuisabonnement!

Dan heb ik jou ook toegevoegd aan de lijst.

We laten dit topic deze week nog even open staan zodat er nog wat ruimte is om te reageren, en dan maken we maandag de balans op. We zitten inmiddels rond de 25 testers met een mooie verdeling van Android/iOS, dus dat ziet er goed uit. 

Kan niet wachten, verveel me al zo erg!@!!

Hallo @Julian Borghuis , misschien kun je je ouders thuis helpen met verschillende klusjes, kun je je eigen zakgeld verdienen i.p.v. zomaar krijgen.:relaxed:


Leuk om te doen!

Gebruik de huidige “mijn KPN” app bijna dagelijks en heb mobiel en thuisabonnement!

Dan heb ik jou ook toegevoegd aan de lijst.

We laten dit topic deze week nog even open staan zodat er nog wat ruimte is om te reageren, en dan maken we maandag de balans op. We zitten inmiddels rond de 25 testers met een mooie verdeling van Android/iOS, dus dat ziet er goed uit. 

Kan niet wachten, verveel me al zo erg!@!!

Hallo @Julian Borghuis , misschien kun je je ouders thuis helpen met verschillende klusjes, kun je je eigen zakgeld verdienen i.p.v. zomaar krijgen.:relaxed:

Ik werk bij Appie, krijg geen zakgeld ;)


Leuk om te doen!

Gebruik de huidige “mijn KPN” app bijna dagelijks en heb mobiel en thuisabonnement!

Dan heb ik jou ook toegevoegd aan de lijst.

We laten dit topic deze week nog even open staan zodat er nog wat ruimte is om te reageren, en dan maken we maandag de balans op. We zitten inmiddels rond de 25 testers met een mooie verdeling van Android/iOS, dus dat ziet er goed uit. 

Kan niet wachten, verveel me al zo erg!@!!

Hallo @Julian Borghuis , misschien kun je je ouders thuis helpen met verschillende klusjes, kun je je eigen zakgeld verdienen i.p.v. zomaar krijgen.:relaxed:

Ik werk bij Appie, krijg geen zakgeld ;)

Hallo @Julian Borghuis , als je dan klaar bent bij AH kun je alsnog je ouders helpen, dan is de verveling zo weg,:relaxed:

Nu weer on topic.