Skip to main content

We gaan weer een kleine pilot draaien via het forum. Er is een nieuwe MijnKPN app in de maak en we willen graag 25 tot 50 mensen mee laten testen. Lijkt je dit leuk? Lees het topic even goed door, en laat het hieronder weten. :)

 

Wil jij onze vernieuwde MijnKPN app testen? 

Wij zijn op zoek naar klanten die onze vernieuwde MijnKPN app willen testen! Zo heeft de app een nieuw uiterlijk en een nieuwe indeling om belangrijke functies makkelijker te vinden. Nieuwe functies komen er ook zeker bij maar nog niet in deze fase.  

 

Wat willen we weten? 

Wij zijn vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de indeling duidelijk vindt en of je alle functies die je gebruikt makkelijk kan vinden. Ook zullen wij via het forum enkele specifieke vragen stellen om te testen.  

 

Hoe lang loopt de test? 

De eerste test fase is gepland vanaf de week van 17 augustus en loopt 2 weken. Graag ontvangen we in die periode zoveel mogelijk feedback. We zullen daarna een volgende test fase gaan starten en daarover informeren via het forum. Die zal over de maand september verlopen.  

 

Hoe kan je meedoen? 

Reageer hieronder in het topic. Vervolgens krijg je van ons bericht als je wordt uitgenodigd voor de pilot. In de basis is het principe ‘wie het eerst komt...’ van toepassing. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan. 

Criteria:

  • Mobiel product (abonnement) en/of Thuis product (geen Digitenne)
  • Android of iOS
  • Type toestel maakt niet uit
  • Er is een voorkeur voor klanten die de app nu al gebruiken zodat het verschil goed te vergelijken is, maar dat is geen vereiste.

Wat hebben wij nodig?

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’. We moeten dus ook weten je Android of iOS gebruikt. Laat dat in je reactie hieronder weten.

 

Update 27-08: inschrijving is gesloten :)

Ik test graag mee op Android.


Ik wil mij ook aanmelden om mee te testen! 1 thuis abonnement en 2 mobiele abonnementen. Android staat er bij mij op!


Ik test ook graag mee op Android… als er nog behoefte is aan deelnemers althans :-)


iOS en gebruik thuis en mobiel en gebruik de app regelmatig al

 


Kijk, toch nog een paar aanmeldingen. Top. 🙂 Jullie staan allen op de lijst, en ik denk dat we zo wel voldoende hebben.


Heey 🙂 Ik zou graag meedoen als er nog plek is voor iOS :)


Ik help graag mee op android mocht er nog plek zijn :blue_heart:


Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook


Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

Er staat week van 17e dus als je vrijdag pas toegang krijgt zijn ze nog op tijd 😉 !

Ik ben benieuwd of we een Testpilot link voor iOS krijgen of dat er ín de app een knopje om gaat.


Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

Zodra de pilot start. Dat hoor je vanzelf 😉

Ik ben benieuwd of we een Testpilot link voor iOS krijgen of dat er ín de app een knopje om gaat.

Ga er vanuit dat het via TestFlight zal verlopen. Zo ging het bij de vorige MijnKPN pilot ook. 


Ik wil ook wel meedoen als er nog plekken zijn, op iOS. :)


ik doe graag mee als het nog kan ik heb iOS


@Paul_  Ik wil ook wel meedoen als dat nog mogelijk is.

iOS toestel


Ik wil graag mee doen , wordt in  november klant bij u !

Ik heb  een samsung s20 android


Mocht er nog plek zijn, iOS hier :)


Wow, nog wat last minute aanmelding. Leuk, ik heb jullie toegevoegd. Moet vast nog wel lukken.

@bamradio61: helaas kun je dan nog niet meedoen omdat je nog geen producten hebt bij ons. Je kunt dan niet koppelen in de app.
@JoeKL: Ik zie op jouw e-mailadres geen gekoppelde producten. Gebruik je daar een ander e-mailadres voor? Voeg die dan nog even toe aan je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

De content wordt op dit moment klaar gezet zodat je gelijk aan ge slag kunt. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.


Ik zou graag mee willen doen met de test, gebruik nu ook al de MijnKPN app, heb tv, internet en 2 mobiele abonnementen, heb een iOS telefoon!

 

 


Wow, nog wat last minute aanmelding. Leuk, ik heb jullie toegevoegd. Moet vast nog wel lukken.

@bamradio61: helaas kun je dan nog niet meedoen omdat je nog geen producten hebt bij ons. Je kunt dan niet koppelen in de app.
@JoeKL: Ik zie op jouw e-mailadres geen gekoppelde producten. Gebruik je daar een ander e-mailadres voor? Voeg die dan nog even toe aan je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

De content wordt op dit moment klaar gezet zodat je gelijk aan ge slag kunt. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.

Zullen wij dan als android gebruiker dan een link van de google play test site krijgen of zal er binnen kpn zelf een knop worden omgeschakeld per kpn id zodat je de andere versie ziet van de app?


Hallo @Julian Borghuis , wacht rustig af op de mededelingen die gaan komen zoals @Paul_  reeds eerder diverse malen vermeld heeft. Gewoon dit topic en de mailbox in de gaten houden, geduld is een schone zaak.

 


Een beta test voor Android draai ik graag mee! Ben benieuwd welke feedback we kunnen leveren :)


Ha ha @JanD idd Beetje geduldig afwachten en het komt vanzelf  maar @Julian Borghuis heeft geen geduld en leest soms niet alles valt mij op of vraagt alles gewoon 100 keer.


Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd of je het data gebruik wat beter kan inzien ik heb veel sluip verbruik.

Iets met WiFi wat erg slecht werkt en veel weg valt.

 


@Rob5477 en @Wasdroger, ik heb jullie nog toegevoegd!

Vanaf nu is aanmelden dan ook echt niet meer mogelijk.

Jullie horen z.s.m. van me met verdere instructies!


Wow, nog wat last minute aanmelding. Leuk, ik heb jullie toegevoegd. Moet vast nog wel lukken.

@bamradio61: helaas kun je dan nog niet meedoen omdat je nog geen producten hebt bij ons. Je kunt dan niet koppelen in de app.
@JoeKL: Ik zie op jouw e-mailadres geen gekoppelde producten. Gebruik je daar een ander e-mailadres voor? Voeg die dan nog even toe aan je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

De content wordt op dit moment klaar gezet zodat je gelijk aan ge slag kunt. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.

Heh, nu staat mijn abo als het goed is wel op mijn gekoppelde forum email!


Wow, nog wat last minute aanmelding. Leuk, ik heb jullie toegevoegd. Moet vast nog wel lukken.

@bamradio61: helaas kun je dan nog niet meedoen omdat je nog geen producten hebt bij ons. Je kunt dan niet koppelen in de app.
@JoeKL: Ik zie op jouw e-mailadres geen gekoppelde producten. Gebruik je daar een ander e-mailadres voor? Voeg die dan nog even toe aan je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

De content wordt op dit moment klaar gezet zodat je gelijk aan ge slag kunt. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.

Heh, nu staat mijn abo als het goed is wel op mijn gekoppelde forum email!

Klopt hoor, komt goed. :)


Ik ben benieuwd naar de eerste preview/screenshots <3