Skip to main content

We gaan weer een kleine pilot draaien via het forum. Er is een nieuwe MijnKPN app in de maak en we willen graag 25 tot 50 mensen mee laten testen. Lijkt je dit leuk? Lees het topic even goed door, en laat het hieronder weten. :)

 

Wil jij onze vernieuwde MijnKPN app testen? 

Wij zijn op zoek naar klanten die onze vernieuwde MijnKPN app willen testen! Zo heeft de app een nieuw uiterlijk en een nieuwe indeling om belangrijke functies makkelijker te vinden. Nieuwe functies komen er ook zeker bij maar nog niet in deze fase.  

 

Wat willen we weten? 

Wij zijn vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de indeling duidelijk vindt en of je alle functies die je gebruikt makkelijk kan vinden. Ook zullen wij via het forum enkele specifieke vragen stellen om te testen.  

 

Hoe lang loopt de test? 

De eerste test fase is gepland vanaf de week van 17 augustus en loopt 2 weken. Graag ontvangen we in die periode zoveel mogelijk feedback. We zullen daarna een volgende test fase gaan starten en daarover informeren via het forum. Die zal over de maand september verlopen.  

 

Hoe kan je meedoen? 

Reageer hieronder in het topic. Vervolgens krijg je van ons bericht als je wordt uitgenodigd voor de pilot. In de basis is het principe ‘wie het eerst komt...’ van toepassing. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan. 

Criteria:

  • Mobiel product (abonnement) en/of Thuis product (geen Digitenne)
  • Android of iOS
  • Type toestel maakt niet uit
  • Er is een voorkeur voor klanten die de app nu al gebruiken zodat het verschil goed te vergelijken is, maar dat is geen vereiste.

Wat hebben wij nodig?

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’. We moeten dus ook weten je Android of iOS gebruikt. Laat dat in je reactie hieronder weten.

 

Update 27-08: inschrijving is gesloten :)

@Paul_  Ik heb nog niks ontvangen kan dit kloppen?


Kan kloppen @MennoG78. Er is namelijk nog niks uitgestuurd. ;) 


Kan kloppen @MennoG78. Er is namelijk nog niks uitgestuurd. ;) 

Ah oke omdat er van de week stond donderdag horen jullie het.

maar ik kreeg ook geen updates meer van deze groep opeens terwijl ze er wel in staan en me meldingen staan wel aan.

 


Ah oke omdat er van de week stond donderdag horen jullie het.

Heb zijn bericht er even bij gezocht: 

.. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.

We gaan het nog horen als het zover is. Hopelijk is er snel nieuws te melden 🙂.


Wachten het af ben te ongeduldig haha


Wachten het af ben te ongeduldig haha

Haha, geen probleem. Maar goed dat je het navraagt. :)


Sorry dat ik zo ongeduldig ben maar ben nu wel benieuwd wanneer we access krijgen.

Of op zen minst een update krijgen


Sorry dat ik zo ongeduldig ben maar ben nu wel benieuwd wanneer we access krijgen.

Of op zen minst een update krijgen

Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf, KPN verdwijnt echt niet, is er volgend jaar ook nog.:sunglasses:


Sorry dat ik zo ongeduldig ben maar ben nu wel benieuwd wanneer we access krijgen.

Of op zen minst een update krijgen

Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf, KPN verdwijnt echt niet, is er volgend jaar ook nog.:sunglasses:

weet je niet xD


@Julian Borghuis Heb jij geen geduld mee gekregen?

 


@Julian Borghuis Heb jij geen geduld mee gekregen?

 

Sorry dat ik zoveel intresse toon :)


@Julian Borghuis Heb jij geen geduld mee gekregen?

Blijf een beetje aardig tegen elkaar:wink: .Ik verwacht dat er snel een reactie van Paul komt. Eventjes afwachten nog.


Het is ook niet onaardig bedoelt, meer als vraag.

Overal waar ik reacties van hem lees is hij zeer ongeduldig in zijn eigen topics maar ook in pilots.

Als een moderator niet direct reageert of als een pilot niet snel genoeg start of er niet snel genoeg een reactie naar zijn zin.

En ja ik weet dat hij jong is maar in het echte leven is regelmatig wat meer geduld nodig helaas en gaat niet alles zoals je hoopt.


Goedemorgen! Sorry voor de vertraging, er kwamen wat dingetjes tussendoor waardoor de pilot nog niet van start heeft kunnen gaan. We verwachten nu begin volgende week te beginnen.


Hallo @Erik_ , kan dat  niet wat sneller, want @Julian Borghuis verveelt zich dood en staat op springen om aan de test te beginnen:relaxed:


Hallo @Erik_ , kan dat  niet wat sneller, want @Julian Borghuis verveelt zich dood en staat op springen om aan de test te beginnen:relaxed:

Jaaa ;(


Goedemorgen! Sorry voor de vertraging, er kwamen wat dingetjes tussendoor waardoor de pilot nog niet van start heeft kunnen gaan. We verwachten nu begin volgende week te beginnen.

Ik wil beginnen ;(


Goedemorgen! Sorry voor de vertraging, er kwamen wat dingetjes tussendoor waardoor de pilot nog niet van start heeft kunnen gaan. We verwachten nu begin volgende week te beginnen.

Ik wil beginnen ;(


Mischien kan je een bijbaantje nemen, of helpen in huis?


Goedemorgen! Sorry voor de vertraging, er kwamen wat dingetjes tussendoor waardoor de pilot nog niet van start heeft kunnen gaan. We verwachten nu begin volgende week te beginnen.

eSIM 😉 ? Hahaha sorry sorry sorry. Ik zal er nooit meer naar vragen…..


Goedemorgen! Sorry voor de vertraging, er kwamen wat dingetjes tussendoor waardoor de pilot nog niet van start heeft kunnen gaan. We verwachten nu begin volgende week te beginnen.

Ik wil beginnen ;(


Mischien kan je een bijbaantje nemen, of helpen in huis?

Heb ik appie


Kan ik mij nog aanmelden?

ik gebruik de mijn kpn app zeer vaak.


Kan ik mij nog aanmelden?

ik gebruik de mijn kpn app zeer vaak.

Helaas is dat niet meer mogelijk. De inschrijving is/was al gesloten. We hebben het nu ook aangegeven in het startbericht.


Woohoo kreeg net de invite!


Ik heb een invite gekregen voor iOS, echter heb ik Android. Komt hier nog een aparte invite voor? 😁


Klopt. Invites zijn verstuurd. Ziet er al goed uit zo op het eerste oog.