Skip to main content
Pilot

Pilot: test de nieuwe MijnKPN app

• August 11, 2020
  • 145 reacties
  • 4346 keer bekeken
Pilot: test de nieuwe MijnKPN app
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

145 reacties

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • August 31, 2020

@ChrisWissink yes. Heel mooi. Wel al laten crashen. Uiteraard netjes gemeld bij ontwikkelaars 🤓. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 31, 2020

Ziet er inderdaad goed uit. Loopt lekker soepel.

Wel een bug gezien en ook al gemeld nog niet vast gelopen kon alles doorlopen zonder problemen.

Morgen maar eens proberen MB's te delen met deze app

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • August 31, 2020

Hier ook binnen. Klopt het dat er nog geen privégedeelte is aangemaakt om bugs en ervaringen te delen? Waar moeten we dat nu bespreken?

Joris62
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 31, 2020

Mmh, heb die invite ook voor iOS ontvangen, maar heb Android. Komt die Android invite nog?

jordy.vanderbolt
Topper

Ik heb me in de Playstore als beta tester aangemeld, heb nu de beta versie. Ziet er goed uit! Alleen al 1 verbeterpuntje gevonden.

Forum|alt.badge.img+2
  • KPN medewerker
  • August 31, 2020

Ook ik heb ios invite gehad terwijl ik android heb.

wjb
Wijsgeer
  • August 31, 2020

Ik heb geen invite gekregen maar de app ziet er wel heel anders uit en lijkt niet goed te werken.

• August 31, 2020

Hoi Allemaal,

Geïnstalleerd op mijn iPad en tot nu toe werkt het MB delen goed.
Rekeningen bekijken ook :-)

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • August 31, 2020

Ik heb geen invite gekregen maar de app ziet er wel heel anders uit en lijkt niet goed te werken.

Had ik ook eerst. App “hard” afgesloten door hem weg te vegen en toen deed ie t wel goed. 

wjb
Wijsgeer
  • August 31, 2020

Had ik ook eerst. App “hard” afgesloten door hem weg te vegen en toen deed ie t wel goed. 

Heb jij dan wel een nieuwe versie van de app moeten installeren of draai je ook nog versie 4.4.4?

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • August 31, 2020

@wjb ohh sorry! Ik heb via Testflight versie 4.4.5 geïnstalleerd. Zit op m’n mobiel. Je screenshot was zo groot dat ik over de tekst had heen gelezen. Had wel exact tzelfde met de 4.4.5 versie. 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 31, 2020

Ik wacht nog op het pilot topic voordat ik mijn feedback doorstuur. Er wordt in de testflight wel gesproken over een feedbackknop in de app. Dus geen idee of dit pilot topic er ook komt of dat er een feedback knop komt.

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • August 31, 2020

Ik wacht nog op het pilot topic voordat ik mijn feedback doorstuur. Er wordt in de testflight wel gesproken over een feedbackknop in de app. Dus geen idee of dit pilot topic er ook komt of dat er een feedback knop komt.

Als je een screenshot maakt in de app en dan het “delen” icoontje, kun je hier op klikken:

Werkt wel alleen bij een App geïnstalleerd door Testflight. “Deel bètafeedback” knop dus. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 31, 2020

@wjb ohh sorry! Ik heb via Testflight versie 4.4.5 geïnstalleerd. Zit op m’n mobiel. Je screenshot was zo groot dat ik over de tekst had heen gelezen. Had wel exact tzelfde met de 4.4.5 versie. 

Je moet echt wachten op de invite van KPN. De titel van de mail is “Testflight” anders werkt de app niet correct.

• August 31, 2020

Zojuist ook de uitnodiging ontvangen, echter voor IOS en niet voor Android.:disappointed_relieved:

GSH1964
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 31, 2020

Zojuist ook de uitnodiging ontvangen, echter voor IOS en niet voor Android.

Idem hier…

wjb
Wijsgeer
  • August 31, 2020

Dan wachten we rustig nog even op een invite met de Testflight koppeling.

wjb
Wijsgeer
  • August 31, 2020

Dan wachten we rustig nog even op een invite met de Testflight koppeling.

Zojuist een invite ontvangen maar helaas, die is voor iOS en dat hebben we hier dus niet. :wink:

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

same

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb me in de Playstore als beta tester aangemeld, heb nu de beta versie. Ziet er goed uit! Alleen al 1 verbeterpuntje gevonden.

Uhh hoe dan? geef eens een linkje in prive

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 31, 2020

Als je een screenshot maakt in de app en dan het “delen” icoontje, kun je hier op klikken:

Werkt wel alleen bij een App geïnstalleerd door Testflight. “Deel bètafeedback” knop dus. 

@Alpha89 
Ja das voor het testflight profiel en wordt naar de ontwikkelaar gemaild via Apple. De oude '’nieuwe'’ app had destijds een Feedback knop. 

Oude app destijds in pilot

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 31, 2020

Hier loopt t mooi soepel nog geen rare dingen gezien 👌

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Ook nog geen android beta link en meer laad de app niet in,

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 31, 2020

@Alpha89 
Ja das voor het testflight profiel en wordt naar de ontwikkelaar gemaild via Apple. De oude '’nieuwe'’ app had destijds een Feedback knop. 

Oude app destijds in pilot

Deze zit er dit keer niet in althans ik kan de feedback knop in de app niet vinden.

Enige in de testflight app zit wel een stuur betafeedback regel

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 31, 2020

@Julian Borghuis Ik denk dat de Android linkjes later volgen maar geduld is niet jouw sterkste punt 😜