Skip to main content

We gaan weer een kleine pilot draaien via het forum. Er is een nieuwe MijnKPN app in de maak en we willen graag 25 tot 50 mensen mee laten testen. Lijkt je dit leuk? Lees het topic even goed door, en laat het hieronder weten. :)

 

Wil jij onze vernieuwde MijnKPN app testen? 

Wij zijn op zoek naar klanten die onze vernieuwde MijnKPN app willen testen! Zo heeft de app een nieuw uiterlijk en een nieuwe indeling om belangrijke functies makkelijker te vinden. Nieuwe functies komen er ook zeker bij maar nog niet in deze fase.  

 

Wat willen we weten? 

Wij zijn vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de indeling duidelijk vindt en of je alle functies die je gebruikt makkelijk kan vinden. Ook zullen wij via het forum enkele specifieke vragen stellen om te testen.  

 

Hoe lang loopt de test? 

De eerste test fase is gepland vanaf de week van 17 augustus en loopt 2 weken. Graag ontvangen we in die periode zoveel mogelijk feedback. We zullen daarna een volgende test fase gaan starten en daarover informeren via het forum. Die zal over de maand september verlopen.  

 

Hoe kan je meedoen? 

Reageer hieronder in het topic. Vervolgens krijg je van ons bericht als je wordt uitgenodigd voor de pilot. In de basis is het principe ‘wie het eerst komt...’ van toepassing. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan. 

Criteria:

  • Mobiel product (abonnement) en/of Thuis product (geen Digitenne)
  • Android of iOS
  • Type toestel maakt niet uit
  • Er is een voorkeur voor klanten die de app nu al gebruiken zodat het verschil goed te vergelijken is, maar dat is geen vereiste.

Wat hebben wij nodig?

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’. We moeten dus ook weten je Android of iOS gebruikt. Laat dat in je reactie hieronder weten.

 

Update 27-08: inschrijving is gesloten :)

@ChrisWissink yes. Heel mooi. Wel al laten crashen. Uiteraard netjes gemeld bij ontwikkelaars 🤓


Ziet er inderdaad goed uit. Loopt lekker soepel.

Wel een bug gezien en ook al gemeld nog niet vast gelopen kon alles doorlopen zonder problemen.

Morgen maar eens proberen MB's te delen met deze app


Hier ook binnen. Klopt het dat er nog geen privégedeelte is aangemaakt om bugs en ervaringen te delen? Waar moeten we dat nu bespreken?


Mmh, heb die invite ook voor iOS ontvangen, maar heb Android. Komt die Android invite nog?


Ik heb me in de Playstore als beta tester aangemeld, heb nu de beta versie. Ziet er goed uit! Alleen al 1 verbeterpuntje gevonden.


Ook ik heb ios invite gehad terwijl ik android heb.


Ik heb geen invite gekregen maar de app ziet er wel heel anders uit en lijkt niet goed te werken.

 


Hoi Allemaal,

Geïnstalleerd op mijn iPad en tot nu toe werkt het MB delen goed.
Rekeningen bekijken ook :-)


Ik heb geen invite gekregen maar de app ziet er wel heel anders uit en lijkt niet goed te werken.

 

Had ik ook eerst. App “hard” afgesloten door hem weg te vegen en toen deed ie t wel goed. 


Had ik ook eerst. App “hard” afgesloten door hem weg te vegen en toen deed ie t wel goed. 

Heb jij dan wel een nieuwe versie van de app moeten installeren of draai je ook nog versie 4.4.4?


@wjb ohh sorry! Ik heb via Testflight versie 4.4.5 geïnstalleerd. Zit op m’n mobiel. Je screenshot was zo groot dat ik over de tekst had heen gelezen. Had wel exact tzelfde met de 4.4.5 versie. 


Ik wacht nog op het pilot topic voordat ik mijn feedback doorstuur. Er wordt in de testflight wel gesproken over een feedbackknop in de app. Dus geen idee of dit pilot topic er ook komt of dat er een feedback knop komt.


Ik wacht nog op het pilot topic voordat ik mijn feedback doorstuur. Er wordt in de testflight wel gesproken over een feedbackknop in de app. Dus geen idee of dit pilot topic er ook komt of dat er een feedback knop komt.

Als je een screenshot maakt in de app en dan het “delen” icoontje, kun je hier op klikken:

Werkt wel alleen bij een App geïnstalleerd door Testflight. “Deel bètafeedback” knop dus. 


@wjb ohh sorry! Ik heb via Testflight versie 4.4.5 geïnstalleerd. Zit op m’n mobiel. Je screenshot was zo groot dat ik over de tekst had heen gelezen. Had wel exact tzelfde met de 4.4.5 versie. 

Je moet echt wachten op de invite van KPN. De titel van de mail is “Testflight” anders werkt de app niet correct.


Zojuist ook de uitnodiging ontvangen, echter voor IOS en niet voor Android.:disappointed_relieved:


Zojuist ook de uitnodiging ontvangen, echter voor IOS en niet voor Android.


Idem hier…

 


@wjb ohh sorry! Ik heb via Testflight versie 4.4.5 geïnstalleerd. Zit op m’n mobiel. Je screenshot was zo groot dat ik over de tekst had heen gelezen. Had wel exact tzelfde met de 4.4.5 versie. 

Dan wachten we rustig nog even op een invite met de Testflight koppeling.


@wjb ohh sorry! Ik heb via Testflight versie 4.4.5 geïnstalleerd. Zit op m’n mobiel. Je screenshot was zo groot dat ik over de tekst had heen gelezen. Had wel exact tzelfde met de 4.4.5 versie. 

Dan wachten we rustig nog even op een invite met de Testflight koppeling.

Zojuist een invite ontvangen maar helaas, die is voor iOS en dat hebben we hier dus niet. :wink:


same


Ik heb me in de Playstore als beta tester aangemeld, heb nu de beta versie. Ziet er goed uit! Alleen al 1 verbeterpuntje gevonden.

Uhh hoe dan? geef eens een linkje in prive


Als je een screenshot maakt in de app en dan het “delen” icoontje, kun je hier op klikken:

Werkt wel alleen bij een App geïnstalleerd door Testflight. “Deel bètafeedback” knop dus. 

@Alpha89 
Ja das voor het testflight profiel en wordt naar de ontwikkelaar gemaild via Apple. De oude '’nieuwe'’ app had destijds een Feedback knop. 

Oude app destijds in pilot

 


Hier loopt t mooi soepel nog geen rare dingen gezien 👌


Ook nog geen android beta link en meer laad de app niet in,

 


Als je een screenshot maakt in de app en dan het “delen” icoontje, kun je hier op klikken:

Werkt wel alleen bij een App geïnstalleerd door Testflight. “Deel bètafeedback” knop dus. 

@Alpha89 
Ja das voor het testflight profiel en wordt naar de ontwikkelaar gemaild via Apple. De oude '’nieuwe'’ app had destijds een Feedback knop. 

Oude app destijds in pilot

 

Deze zit er dit keer niet in althans ik kan de feedback knop in de app niet vinden.

Enige in de testflight app zit wel een stuur betafeedback regel


@Julian Borghuis Ik denk dat de Android linkjes later volgen maar geduld is niet jouw sterkste punt 😜