Skip to main content

We gaan weer een kleine pilot draaien via het forum. Er is een nieuwe MijnKPN app in de maak en we willen graag 25 tot 50 mensen mee laten testen. Lijkt je dit leuk? Lees het topic even goed door, en laat het hieronder weten. :)

 

Wil jij onze vernieuwde MijnKPN app testen? 

Wij zijn op zoek naar klanten die onze vernieuwde MijnKPN app willen testen! Zo heeft de app een nieuw uiterlijk en een nieuwe indeling om belangrijke functies makkelijker te vinden. Nieuwe functies komen er ook zeker bij maar nog niet in deze fase.  

 

Wat willen we weten? 

Wij zijn vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de indeling duidelijk vindt en of je alle functies die je gebruikt makkelijk kan vinden. Ook zullen wij via het forum enkele specifieke vragen stellen om te testen.  

 

Hoe lang loopt de test? 

De eerste test fase is gepland vanaf de week van 17 augustus en loopt 2 weken. Graag ontvangen we in die periode zoveel mogelijk feedback. We zullen daarna een volgende test fase gaan starten en daarover informeren via het forum. Die zal over de maand september verlopen.  

 

Hoe kan je meedoen? 

Reageer hieronder in het topic. Vervolgens krijg je van ons bericht als je wordt uitgenodigd voor de pilot. In de basis is het principe ‘wie het eerst komt...’ van toepassing. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan. 

Criteria:

  • Mobiel product (abonnement) en/of Thuis product (geen Digitenne)
  • Android of iOS
  • Type toestel maakt niet uit
  • Er is een voorkeur voor klanten die de app nu al gebruiken zodat het verschil goed te vergelijken is, maar dat is geen vereiste.

Wat hebben wij nodig?

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’. We moeten dus ook weten je Android of iOS gebruikt. Laat dat in je reactie hieronder weten.

 

Update 27-08: inschrijving is gesloten :)

@Julian Borghuis Ik denk dat de Android linkjes later volgen maar geduld is niet jouw sterkste punt 😜

Whahahahaha daarom, hij is voor me moeder nu ook helemaal buggt, ik ging naar mobiel en ze zei Hey Mobie, ikke kijken natuurlijk stont er mobie ipv mobiel Whahaha


@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

 


Ik heb een invite gekregen voor iOS, echter heb ik Android. Komt hier nog een aparte invite voor?


@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

 

Android xD


Wacht gewoon even af. Morgen is er weer een werkdag en dan zal er vast wel een oplossing komen. @Julian Borghuis.


@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

 

Android xD

Maar ik neem aan dat Android ook TestFlight heeft?

En je bent zelf gaan rommelen zonder juiste uitnodiging dus dan kan je ook gedoe verwachten 


Maar ik neem aan dat Android ook TestFlight heeft?

@Roos79 
Nee Testflight is van Apple. Dat is eigenlijk een verplichte app om de beta op Apple te testen. Android dient een APK bestand te installeren. 


Nee hoor rommelen niet, mijnkpn veranderd automatisch zo.

 

en chris, android heeft iook beta maar dan ingebouwt in google play ipv dat je bij apple een app moet downloaden.


en chris, android heeft iook beta maar dan ingebouwt in google play ipv dat je bij apple een app moet downloaden.

Dan is dat intussen aangepast, laatste keer dat ik überhaupt een Android in de handen heb gehad moet 7 jaar geleden geweest zijn 😉. Toen waren de dingen nog anders. 


@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

 

Android xD

Maar ik neem aan dat Android ook TestFlight heeft?

En je bent zelf gaan rommelen zonder juiste uitnodiging dus dan kan je ook gedoe verwachten 

@Roos79 , voordat ik mijn invite voor IOS had gekregen was mijn app ook in de soep gegaan. Ik had zelf niets gedaan en mijn app was al “half over”.

Persoonlijk vind ik het vervelend worden hoe er wordt gereageerd op reacties van @Julian Borghuis. Hij is enthousiast en reageert snel, maar houdt ieder mens in zijn waarde.


@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

 

Android xD

Maar ik neem aan dat Android ook TestFlight heeft?

En je bent zelf gaan rommelen zonder juiste uitnodiging dus dan kan je ook gedoe verwachten 

@Roos79 , voordat ik mijn invite voor IOS had gekregen was mijn app ook in de soep gegaan. Ik had zelf niets gedaan en mijn app was al “half over”.

Persoonlijk vind ik het vervelend worden hoe er wordt gereageerd op reacties van @Julian Borghuis. Hij is enthousiast en reageert snel, maar houdt ieder mens in zijn waarde.

Thnx ,

 

Iedereen heeft wel wat, zelfs Roos denk ik wel, kan niet anders.

Vind het altijd leuk om te helpen. zelfs leraaren mogen me, nou ik zeg je 1 ding, als leeraren je "leuk”vinden dan doe je het goed xD


Voor de mensen die hem voor Android hebben gedownload via beta optie in Google play store. 

Na het installeren en op de optie apps en dan mijnkpn gedwongen stoppen en de catch en gegevens verwijder.

 

Als je dan opnieuw inlogt op de app laad die wel je producten enz

 


Voor de mensen die hem voor Android hebben gedownload via beta optie in Google play store. 

Na het installeren en op de optie apps en dan mijnkpn gedwongen stoppen en de catch en gegevens verwijder.

 

Als je dan opnieuw inlogt op de app laad die wel je producten enz

 

Kan je me de betalink sturen prive @rpkoops 

 

EDIT: werkt niet als ik de beta niet heb,


Het besloten gedeelte is nu voor iedereen die mee doet met de pilot zichtbaar. Kom maar door met die feedback. 


Nu staat de pilot ook onder KPN lab in het Forum menu. In het eerste bericht vindt je onder andere uitleg over hoe je de app op Android moet installeren, etc. Alleen toegankelijk voor de leden van de pilotgroep.

 


@Julian Borghuis je kan ook alleen via een uitnodiging via TestFlight (die app dus installeren eerst) gebruik maken ervan.

Dus als je nu zonder uitnodiging wat gedaan heb dan ga je de soep in en zal je denk ik eerst app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren.

 

Android xD

Maar ik neem aan dat Android ook TestFlight heeft?

En je bent zelf gaan rommelen zonder juiste uitnodiging dus dan kan je ook gedoe verwachten 

@Roos79 , voordat ik mijn invite voor IOS had gekregen was mijn app ook in de soep gegaan. Ik had zelf niets gedaan en mijn app was al “half over”.

Persoonlijk vind ik het vervelend worden hoe er wordt gereageerd op reacties van @Julian Borghuis. Hij is enthousiast en reageert snel, maar houdt ieder mens in zijn waarde.

Thnx ,

 

Iedereen heeft wel wat, zelfs Roos denk ik wel, kan niet anders.

Vind het altijd leuk om te helpen. zelfs leraaren mogen me, nou ik zeg je 1 ding, als leeraren je "leuk”vinden dan doe je het goed xD

Dan heb je niet goed opgelet tijdens de les @Julian Borghuis , want leraren schrijf ik altijd met 1 a:relaxed:


Kan ik nog meedoen?


Nee @Mennooooooo  ​​​​​​14 dagen geleden schreef KPN al in dit topic:

 

Vanaf nu is aanmelden dan ook echt niet meer mogelijk.

 

 


Ik heb een uitnodiging gekregen voor iOS maar ik gebruik Android :innocent:


Ik heb een uitnodiging gekregen voor iOS maar ik gebruik Android :innocent:

Deze pilot is inmiddels al geruime tijd afgesloten. Helaas gaat het ook nu niet meer lukken deze app te testen. ;)