Skip to main content
Beantwoord

PKI overheid- en servicecertificaat aanvragen, hoe doe ik dat?

• January 14, 2026
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

hoe kan ik een p12 of PFX ontvangen , mijn certificaat heeft een andere bestandsnaam

waar kan ik een wachtwoord vinden

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@truus van kekem , welkom allereerst bij onze community. 

Ik vraag me af waar je dat precies voor nodig hebt? Volgens mij denk ik dat dit meer te maken heeft aan de zakelijke kant?

Dit is inderdaad juist, het is zakelijk. Voor meer informatie zie de onze pagina: KPN Certificaten | KPN PKI certificaten voor de bescherming van uw digitale transacties en beveiliging van uw identiteit en communicatie.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Ik vraag me af waar je dat precies voor nodig hebt? Volgens mij denk ik dat dit meer te maken heeft aan de zakelijke kant?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hi ​@truus van kekem , welkom allereerst bij onze community. 

Dit is inderdaad juist, het is zakelijk. Voor meer informatie zie de onze pagina: KPN Certificaten | KPN PKI certificaten voor de bescherming van uw digitale transacties en beveiliging van uw identiteit en communicatie.

• January 16, 2026

Iemand die hier mee bezig is zou zelf wel moeten weten hoe die dit moet oplossen. Als je hier geen verstand van hebt kan je het beter iemand laten doen. Dit gaat wel over de veiligheid van een website of andere dienst waarbij mogelijk persoonsgegevens van bezoekers of medewerkers van een bedrijf op het spel staan. Doet moet goed gebeuren. Hier moet je niet mee lopen te knoeien.