Skip to main content

 

@Natasja

Kan jij LeidenAtletiek niet helpen bij de aanvraag van het nieuwe abonnement?  


Als het nodig is, kan ik daar vast bij helpen. @LeidenAtletiek, is het inmiddels gelukt om een nieuw Digitenne abonnement te regelen? 


Natasja, inmiddels gecheckt en inderdaad is het abonnement ingetrokken terwijl we wel een nieuw Digitenne kastje hebben ontvangen. Dus blijkbaar wat fout gegaan.

Voorlopig ga ik geen nieuw abonnement aanvragen, kantine is toch niet in gebruik en 3 Nederlandse zenders werken gewoon. Dank voor je hulp.


Is er niet een lid dat Interactieve TV van KPN heeft? Die kan dan voor maar € 5 per maand een digitenne erbij nemen. Dan zet je die op de club. Tegen de tijd dat de kantine weer gebruikt mag worden.


Natasja, inmiddels gecheckt en inderdaad is het abonnement ingetrokken terwijl we wel een nieuw Digitenne kastje hebben ontvangen. Dus blijkbaar wat fout gegaan.

Voorlopig ga ik geen nieuw abonnement aanvragen, kantine is toch niet in gebruik en 3 Nederlandse zenders werken gewoon. Dank voor je hulp.


Dan is daar inderdaad iets misgegaan, @LeidenAtletiek. Dat is spijtig. In ieder geval fijn dat de oorzaak van het probleem boven water is. Als je toch nog ergens vragen over hebt, weet je me te vinden. 


Reageer