Skip to main content
Antwoord

Samsung watch 7 actie. Hiervoor heb ik de factuur nodig

• August 27, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Onlangs heb ik één van mijn abonnementen vernieuwd. Nu wil ik gebruik maken van de actie bij Samsung m.b.t. de gratis Galaxy watch 7. Hiervoor heb ik echter mijn toestelfactuur nodig. Ik heb er één ontvangen in mijn mail, deze is echter wachtwoord beveiligd. Kan een medewerker mij de onbeveiligde variant sturen op mijn mailadres? Alvast bedankt.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@JPVDO. Welkom op de community! Ik zie dat je hierover al een ander topic hebt aangemaakt en dat je daar verder geholpen wordt. Lukt het daar nog steeds niet? Reageer dan graag in dat andere topic, zodat we je verder kunnen helpen. Voor snellere hulp kan je een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Hoi ​@JPVDO. Welkom op de community! Ik zie dat je hierover al een ander topic hebt aangemaakt en dat je daar verder geholpen wordt. Lukt het daar nog steeds niet? Reageer dan graag in dat andere topic, zodat we je verder kunnen helpen. Voor snellere hulp kan je een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.