Skip to main content
Antwoord

SMS met inlogcode voor MijnKPN wordt niet ontvangen

• October 23, 2025
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Matthias Erlewein
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

heb he...lemaal niets verandert, niet bij ‘mijn KPN’nog in/aan mijn systeem, maar met inloggen kom ik t/m  dat ik de nodige ‘code’ niet krijg toegestuurd! - gek systeem, bel ik de o800 krijg ik het uitleg dat ik op al mijn vragen terecht kan op ‘mijn KPN’ - wat een ****service! 

Beste antwoord door Edu2020

@Matthias Erlewein , misschien kan je het onderstaande proberen. Bij mij werkte de spam/blokkade oplossing van de telefoon.

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android telefoon:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS telefoon:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

5 reacties

• October 23, 2025

Wanneer is het inloggen voor de laatste keer wel goed gelukt? Kreeg je toen de code wel toegezonden? 

Matthias Erlewein
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

hallo Marlon92 : nee hoor, een week geleden werkte het ook al niet, dacht toen misschien is het een storing, maar ja, ik krijg gewoon geen code toegestuurd, daarmee stopt het/kom ik op geen een manier verder

• October 23, 2025

Heeft het ooit wel gewerkt? Dat je een code kreeg? Kan het zijn dat KPN een verkeerd mobiel nummer van jou heeft?

Ik denk dat je met je legitimatiebewijs langs een KPN winkel moet om je nummer te laten controleren en eventueel aan laten passen.

Matthias Erlewein
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

ik had het nog nooit eerder nodig, ivm. ik eigenlijk nog steeds een Telfortklant ben dat daar werkte het altijd met inloggen. met inloggen op ‘mijn KPN’ zie ik gewoon ‘een deel’ van mijn mobiel nummer, dus dat klopt, alleen krijg ik geen code toegestuurd. nou zou ik oude vent dus naar het centrum om een KPN winkel binnen te stappen omdat er ‘zijdens KPN’ iets is verandert en dus niet werkt en een telefonisch klantenservice TE veel service(kosten) zijn, pffffffffffff……. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Antwoord
  • October 23, 2025

@Matthias Erlewein , misschien kan je het onderstaande proberen. Bij mij werkte de spam/blokkade oplossing van de telefoon.

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android telefoon:

2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS telefoon:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.