Skip to main content
Beantwoord

Telefoonnummer aanpassen voor 2FA MijnKPN

• August 14, 2025
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik wil mijn telefoon nummer veranderen in MIJNKPN want nu krijg ik steeds die 2 staps verificatie maar dat nummer heb ik niet meer dus kan de code niet ontvangen.

Beste antwoord door Rowi.

Als je geen toegang meer hebt tot het KPN ID Mijn KPN  vanwege de sms code kan je ook het nummer niet of heel lastig veranderen. Het nummer in het KPN account had al eerder moeten worden aangepast.

Uit de kennisbank bron

Je kunt ‘Extra veilig inloggen’ vinden in de MijnKPN App via deze stappen. Hier kan je je telefoonnummer aanpassen, waarop je de SMS ontvangt!

Log in op de MijnKPN app

Ga rechtsboven naar je Profiel (via het ronde knopje met het poppetje)

Kies voor ‘Account’

Kies hier ‘Inloggegevens’

Ga naar ‘Extra veilig inloggen’

Dat wordt dus heel lastig als je niet meer kan aanmelden. En een vreemde zal al die sms'jes ontvangen.

Gebaseerd op het niet meer hebben van het telefoonnummer zijn er twee opties.

Registreer een nieuwe MijnKPN account of maak een belafspraak met de  klantenservice.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2025

Kun je nu helemaal niet meer in MijnKPN?

Of nog wel via de code van 5 cijfers met de app op je mobiel.

Of weet je niet waar je dat kunt doen in je MijnKPN account?

• Antwoord
  • August 14, 2025

Als je geen toegang meer hebt tot het KPN ID Mijn KPN  vanwege de sms code kan je ook het nummer niet of heel lastig veranderen. Het nummer in het KPN account had al eerder moeten worden aangepast.

Uit de kennisbank bron

Je kunt ‘Extra veilig inloggen’ vinden in de MijnKPN App via deze stappen. Hier kan je je telefoonnummer aanpassen, waarop je de SMS ontvangt!

Log in op de MijnKPN app

Ga rechtsboven naar je Profiel (via het ronde knopje met het poppetje)

Kies voor ‘Account’

Kies hier ‘Inloggegevens’

Ga naar ‘Extra veilig inloggen’

Dat wordt dus heel lastig als je niet meer kan aanmelden. En een vreemde zal al die sms'jes ontvangen.

Gebaseerd op het niet meer hebben van het telefoonnummer zijn er twee opties.

Registreer een nieuwe MijnKPN account of maak een belafspraak met de  klantenservice.

• August 14, 2025

Ik wil mijn telefoon nummer veranderen in MIJNKPN want nu krijg ik steeds die 2 staps verificatie maar dat nummer heb ik niet meer dus kan de code niet ontvangen.

Heb je misschien de MijnKPN app op de telefoon geïnstalleerd? Kan je die ook niet gebruiken?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als je nog bij je account kunt kun je deze ook verwijderen en opnieuw aanmaken, je kunt dit dan opnieuw instellen. Anders is een nieuw account aanmaken de snelste optie.