Skip to main content

Waarom zie ik geen gegevens in mijn kpn wat betreft tv/internet?

Wel de gegevens van mijn mobiel…..

Het je je product al gekoppeld binnen je “Mijn KPN”-omgeving?


Lukt ook niet, dan komt er een melding dat er geen aansluiting is.

Wel nu van Telfort naar Kpn!


Hallo @Xpa  en @jlthkoch , alleen de mobiele abo's zijn overgezet naar KPN.

De thuisabo's volgen in de loop van dit jaar.

Dus het klopt dat hdt koppelen nog niet lukt.

Maar daar heeft @Xpa  ook bericht van gehad, maar misschien niet goed gelezen.

 


Goedemorgen @Xpa, welkom op ons forum.

We zijn inderdaad druk bezig om onze krachten te bundelen met die van Telfort. Sinds 26 januari zijn daarom de mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. De Telfort Thuis abonnementen, zijn nog ondergebracht bij Telfort. Hierdoor kun je wel de mobiele abonnementen die van Telfort naar KPN zijn overgezet koppelen aan MijnKPN, maar het Telfort Thuis abonnement nog niet. Later dit jaar worden ook de Telfort Thuis abonnementen overgezet naar KPN. Je ontvangt hier nog meer informatie over, als hier meer over bekend is. Tot die tijd kun je het Telfort Thuis inzien in de Mijn Telfort omgeving. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Aangezien er nog niet gekoppeld wordt, hoe wordt de combinatie korting dan verwerkt? 

 


Aangezien er nog niet gekoppeld wordt, hoe wordt de combinatie korting dan verwerkt? 

 

Hallo @Mammakaa , dat gaat automatisch en kun je terug zien op je Telfort thuisfactuur.

 


Hi @Mammakaa, welkom op ons forum.

CombiVoordeel staat los van de koppeling in de MijnKPN/Mijn Telfort omgeving. Als beide abonnementen zijn aangemeld voor CombiVoordeel, dan krijg je, zoals @JanD aangeeft, de voordelen op de factuur te zien. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Reageer