Skip to main content
Vraag

Thuisnetwerk wordt niet goed weergegeven in MijnKPN App

• August 2, 2026
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Sinds enige weken heb ik mijn kpn thuis netwerk uitgebreid. Origineel V12 + 4 SW2 punten. Prima overzicht op de MijnKPN app. Nu heb ik ivm afstand tuin een asus router toegevoegd als AP. Dit werkt prima maar het lijkt erop dat de MijnKPN app nu niet meer goed kan weergeven wat het thuisnetwerk is. SW2 staan als offline maar werken wel. App moet zeker drie keer refreshen voordat er iets wordt getoond. 
is dit een bekend probleem? 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Berg62. Op zich zou de Experia Box niet in de war moeten raken van een accesspoint van een andere fabrikant, dus dat kun je prima toevoegen. Wel werkt het niet samen in een mesh-netwerk met de andere SuperWifi versterkers, maar ik denk dat je daarvan op de hoogte bent. 

Wat wel eens wil voorkomen is dat de SuperWifi versterkers de status paired-not-synced krijgen en dat ze dan op offline staan. Ze werken dan nog wel, maar bijvoorbeeld roaming is niet meer mogelijk. Je kunt dan beter via de MijnKPN app (Mijn Wifinetwerk en dan naar je modem gaan)) kiezen voor ‘Thuisnetwerk opnieuw opstarten’. Dan kan alles weer even opnieuw syncen en functioneert je netwerk weer optimaal. 

We werken hieraan om dit verder te verbeteren in de toekomst en ook aan het tonen van de juiste informatie in de MijnKPN app kan nog beter.Â