Skip to main content
Beantwoord

Twee KPN id's tot één maken. Kan dat?

• February 18, 2026
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Zou ik 2 KPN ID’s tot 1 kunnen maken? Ik heb per ongeluk een nieuwe aangemaakt bij het aanmaken van mijn thuis internet met een ander email adres

Beste antwoord door Alex van KPN

Mag ik van je weten om welk abonnement het hier gaat wat de overname betreft? Vast thuis of mobiel? 
Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik hier iets aan kan doen. 

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 18, 2026

Gewoon al je abonnementen koppelen in één van de accounts. En de andere leeg laten. Die verdwijnt na een jaar niet op inloggen vanzelf. Kun je ook eerder laten verwijderen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2026

Dankjewel, behoorlijk simpel dus! Aan de telefoon konden ze me niet verder helpen en had mevrouw geen enkel idee hoe dit op te lossen.. Ik heb nu een contractovername gedaan van de een naar de ander, hopelijk werkt het. Dankjewel! 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 18, 2026

@Evajudith , heb het zelfde gehad, bij 0800-0402 vond men het moeilijk, moeilijk.

Het bleek helemaal niet moeilijk: één account opheffen (verwijderen) De producten (abonnementen) die aan dat account gekoppeld zijn komen dan ‘vrij’ en kun je koppelen aan het andere account. 

Zie topic:

Tweede KPN account (te vroeg) opgeheven: heeft dit invloed op mijn overstap naar KPN?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 18, 2026

Contract overname?

Als je een abonnement koppelt in één account verdwijnt het vanzelf in het andere.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 19, 2026

Als je een abonnement koppelt in één account verdwijnt het vanzelf in het andere.

Deze ene zin verklaart alles ​@PeterG , en maakt andere vragen overbodig 😉. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 19, 2026

Hi ​@Evajudith, welkom allereerst hier en dank aan de community voor de hulp. 

Een contractsovername was zeker niet nodig geweest, ik vermoed dat het om 2 contracten ging die op 2 verschillende namen stonden. Zoals hier uitgelegd: je kunt simpelweg de abonnementen toevoegen aan een ander KPN ID, dus allemaal onder 1 ID. Dan verwijden ze ook bij de andere. Dat is nu dus gelukt neem ik aan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2026

Nee, ik krijg een foutmelding omdat mijn verhuizing van de KVK nog niet doorgekomen is. De KVK zegt het op 2 februari doorgegeven te hebben en raadde me aan om een bewijs aan te leveren, maar dat kon ik nergens doen. Ik liep hierdoor vast en kon geen abonnement toevoegen aan mijn KPN ID.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2026

Mag ik van je weten om welk abonnement het hier gaat wat de overname betreft? Vast thuis of mobiel? 
Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik hier iets aan kan doen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2026

Hi, ik heb het ingevuld dankjewel! 

ik heb 2 mobiele abonnementen en 1 thuis internet abonnement!