Skip to main content
Beantwoord

Veranderingen van mijn abonnement inzien binnen MijnKPN

• January 2, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

wanneer kan ik de (telefonisch) doorgegeven wijzigingen inzien in mijnkpn? inmiddes 4 dagen geleden en alles staat er nog zoals het was.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Geerbon ,

Heb je een bevestiging ontvangen per email? Dan zou het daarna binnen 30 minuten zichtbaar moeten zijn. (Meestal veel sneller….) 

Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan maar weer contact opnemen met de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hallo ​@Geerbon ,

Heb je een bevestiging ontvangen per email? Dan zou het daarna binnen 30 minuten zichtbaar moeten zijn. (Meestal veel sneller….) 

Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan maar weer contact opnemen met de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Geerbon, welkom op de community. Ik ben net als Noordzee benieuwd of je wel een bevestiging van de wijziging hebt gekregen. Als je die niet hebt gehad kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de wijziging, mogelijk is die vastgelopen of niet goed doorgevoerd. Dan zal dat bekeken moeten worden. De opties die hij daarvoor noemt zijn de snelste opties. Heb je daar inmiddels opnieuw contact over gehad? Of zie je de wijziging nu wel staan in MijnKPN?