Skip to main content
Beantwoord

Verificatiecode in MijnKPN invoeren lukt niet

• August 23, 2025
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

De mijnKPN app vraagt om een verificatiecode, maar in de app is geen veld om deze in te voeren. Ik kan dus niet inloggen in de app. Ik zie dat ik niet de enige ben. Wordt dit opgelost?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@AmiekeLinders en welkom bij de KPN Community! 

Dit is een bekend probleem en we zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. 
Ik heb dit topic op slot gezet zodat we alle informatie zoveel mogelijk op één plek hebben. 
In dit topic houden we jullie op de hoogte, daar zullen we het ook laten weten zodra dit opgelost is: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 23, 2025

Om verificatie in twee stappen voor je KPN ID uit te zetten, log je in op de MijnKPN app of via de website van KPN, ga je naar het 'Profiel' (of 'Account'), kies je 'Inloggegevens' en vervolgens 'Telefoonnummer dat gebruikt wordt voor verificatie in 2 stappen'. Daar kun je het telefoonnummer voor verificatie in twee stappen verwijderen, waarna de functie wordt uitgeschakeld. 

Stappen om verificatie in twee stappen uit te zetten: 

1. Open de MijnKPN app: op je telefoon of ga naar de website van KPN en log in met je KPN ID.
  2. Zoek het profielicoon: of de accountinstellingen. In de app is dit het ronde knopje 'Profiel' rechtsboven.
  3. Navigeer naar 'Inloggegevens' .
  4. Zoek naar de optie voor de verificatie in 2 stappen: en kies deze.
  5. Verwijder het telefoonnummer: dat is gekoppeld aan de verificatie in twee stappen.
  6. Bevestig je keuze: met je wachtwoord om de wijziging door te voeren.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 24, 2025

Hi ​@AmiekeLinders en welkom bij de KPN Community! 

Dit is een bekend probleem en we zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. 
Ik heb dit topic op slot gezet zodat we alle informatie zoveel mogelijk op één plek hebben. 
In dit topic houden we jullie op de hoogte, daar zullen we het ook laten weten zodra dit opgelost is: 

Â