Skip to main content
Beantwoord

Verificatiecode voor MijnKPN kan niet worden ingevuld

• August 25, 2025
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Kan niet inloggen op de MijnKPN app, want de app vraagt om een 2 staps verificatiecode. Als je die vervolgens via SMS ontvangt, kun je de code niet in de app invoeren, daar is geen veldje voor. 
Ben vervolgens gaan inloggen in MijnKPN via de browser,
In Mijn gegevens > inloggegevens : extra veilig inloggen  kun je de 2 staps verificatie niet uitzetten.  Hij vraagt hij om een ander mobiele nummer, dat ook geprobeerd, maar daarmee gebeurt hetzelfde. 

Met de Servicedesk gebeld, verschillende dingen geprobeerd, niets helpt.

De oplossing:

1. de MijnKPN App moet worden aangepast. Er moet een veldje erbij komen, waar de verificatie code kan worden ingevoerd. 
  2. In het profiel moet het mogelijk  worden om de 2 staps verificatie uit te zetten
  3. Zolang ik niet in de app kan inloggen, kan ik mijn verbruik en facturatie niet raadplegen.  Deze functionaliteiten moeten ook mogelijk zijn in de online versie (als fallback wanneer de app niet werkt)

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Als het goed is is dit probleem verholpen. Oorzaak zat in een certificaat op kpn.com dat een probleem opleverde voor sommige toestellen. 

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@WhoYuGonnaCall, maakt het dan wel lastig als het invul veld niet werkt. Het probleem is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt. 

• Nieuwkomer
  • August 25, 2025

@Jeroen van KPN is er bekend hoelang dit ongeveer gaat duren?

• August 25, 2025

Bij mij werkt het wel gewoon.

Jij krijgt dat scherm niet?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Als het goed is is dit probleem verholpen. Oorzaak zat in een certificaat op kpn.com dat een probleem opleverde voor sommige toestellen. 

Ik heb het opnieuw geprobeerd. Nu verschijnt er wel een veld om de verificatie code in te voeren🤘!  Dus dat zal het wel geweest zijn,  een certificaat op kpn.com dat een probleem opleverde voor mijn toestel (Android vs 13). Heel fijn dat het weer werkt!  🤸🏼