Skip to main content
Antwoord

Verwijdering van Forum en MijnKPN

• October 3, 2021
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste Team KPN, Ik wil graag dit account en MijnKPN account verwijderd hebben. Dit was niet mogelijk in de app en/of reguliere login op de webpagina. Tevens wil ik gebruik maken van het AVG recht om vergeten te worden.

Is het daarnaast nog mogelijk om in de toekomst een nieuwe MijnKPN account te maken gebaseerd op mijn internet abonnement en alle overige producten? Ontzettend bedankt alvast en fijn weekend!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @CalvinT, jouw verzoek zal worden uitgevoerd. Het huidige forum en MijnKPN account zal worden verwijderd. Je hebt later altijd weer de mogelijkheid een nieuw KPN ID aan te maken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

wjb
Superuser
  • October 3, 2021

Je kunt ook jouw Internet abonnement en overige producten aan deze KPN ID koppelen.

• October 4, 2021

Goede morgen en bedankt voor uw suggestie! Echter, zou ik dit opgelost willen hebben door een admin en/of moderator van KPN.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 4, 2021

Goedemorgen @CalvinT, jouw verzoek zal worden uitgevoerd. Het huidige forum en MijnKPN account zal worden verwijderd. Je hebt later altijd weer de mogelijkheid een nieuw KPN ID aan te maken. 

• October 5, 2021

Hi, ik heb al een andere KPN profiel waar staan mijn producten gekoppeld en wil ik graag de huidige profiel/forum verwijderen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi, ik heb al een andere KPN profiel waar staan mijn producten gekoppeld en wil ik graag de huidige profiel/forum verwijderen.

Ga ik voor je regelen. 

• October 22, 2021

Beste Team KPN, Ik wil graag dit account en MijnKPN account verwijderd hebben. Dit was niet mogelijk in de app en/of reguliere login op de webpagina. Tevens wil ik gebruik maken van het AVG recht om vergeten te worden.

Mvg Dorra

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mvg Dorra

Gaan we voor je regelen!