Skip to main content

Waarom kan ik maar 4 abonnementen toevoegen in mijn KPN app? Wij zijn met 5 en ik wil wel het huidige verbruik kunnen zien.. wat nu?

Hallo en welkom op de KPN community @Pascal71991. Krijg je een foutmelding te zien in de MijnKPN app als je het 5de abonnement wil koppelen? Het moet namelijk "gewoon" mogelijk zijn om 5 mobiele abonnementen te koppelen aan MijnKPN.

Het maximale aantal dat je kunt koppelen is overigens wel 5 mobiele abonnementen. Daarnaast kun je tot 5 vaste abonnementen koppelen mocht je dat willen. 

Waarom is dit? Wat als je een gezin hebt van 6 personen?

Of 13 kinderen:

https://www.rtl.nl/nieuws/nederland/artikel/5374664/belgisch-stel-kind-twaalf-baby-namen-puzzel-zelfde-letters-alex

Hoe moet dat dan?

Een extra KPN account aanmaken, dan kan je daar weer 5 abonnementen koppelen.
Het heeft geen invloed op Combi-voordeel. Zolang de abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd zijn geldt het voordeel.

En wat als je nog meer kinderen hebt? Of een grotere gezinssamenstelling? Waar leg je dan de grens? Die is er niet voor niets. 

Niet, of op naam vader en moeder. Er zit een maximaal aantal aan het abonnementen wat een consument of kleinzakelijk mag hebben bij KPN. Uit mijn hoofd is dat 10 abonnementen per persoon. Als je er meer wilt moet je over op een zakelijk pakket. 

Maar eer dat die kleinste een abonnement nodig heeft zal de oudste kind wel 18 zijn en heb op zijn eigen naam willen.

Reageer