Skip to main content
Beantwoord

Waarom werkt 'wifinetwerk beheren' in de MijnKPN app niet?

• March 26, 2025
  • 39 reacties
  • 1129 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

39 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 9, 2025

@Erik van KPN ,

Het is een algemeen probleem?

Want ik kom het ook tegen bij andere KPN gebruikers binnen de familie

Niet algemeen-algemeen, maar het kan vaker voorkomen. Wel is het belangrijk daarin onderscheid te maken tussen de mogelijke issues. Als je een foutmelding krijgt over toegang of dat soort dingen, dan is het over het algemeen iets dat zich met een paar dagen afwachten rechttrekt.

Maar als je in een loop zit met heen en weer verwijzingen tussen MijnKPN en de Thuis app, dan moeten wij wat fixen.

Ik heb terugkoppeling dat het voor jou, ​@ivo46, en voor jouw ​@Barof, gefixt is. 

@dbazuin, wat is precies het probleem dat jij ervaart? 

• Topper
  • April 9, 2025

Het duurt een tijd dan grijze place holders en dan uiteindelijk “Er ging iets mis”.

• Topper
  • April 9, 2025

Afgelopen zaterdag een Box 12 geplaatst maar het was daarvoor al met de experia v10a nadat de glasvezel is aangesloten vorige week.  

Barof
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 9, 2025

Ik heb terugkoppeling dat het voor jou, ​@ivo46, en voor jouw ​@Barof, gefixt is. 

Nou, de terugkoppeling klopt niet want ik zit nog steeds in de loop waarbij ik van de MijnKPN app wordt doorgestuurd naar de KPN thuis app. Niets opgelost dus.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 9, 2025

@Erik van KPN ,

Hier is het ook niet opgelost,  ik heb alle 2 de apps eerst leeg gemaakt en daarna verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en ingelogd.

Eerst bij de MijnKPNapp maar daar moet ik dan thuis weer installeren en ja dan ook hier dus weer de bekende loop en nee dus niet opgelost! 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 14, 2025

Hmmm, dan ga ik dat opnieuw navragen, ​@ivo46, en ​@Barof . Want ik kreeg wel die terugkoppeling dat het opgelost zou moeten zijn. Ik kom er z.s.m op terug.

• Topper
  • April 14, 2025

Bij mij werkt het ook nog steeds niet.  

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 14, 2025

Bij website van KPN kan je ook dus de wifimanager starten en conclusie? ik zou geen internet hebben??

Maar ja dat heb ik dus wel degelijk , dus ik weet niet wat er mis gaat ? maar echt lekker gaat het geloof ik niet he?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Update 21-05-2025: het algemene probleem is inmiddels verholpen. Mocht je dit toch nog ervaren, wacht dan een dag of 3. We zien dat het zich dan meestal vanzelf herstelt. Is dit niet het geval, maak dan een eigen topic voor je probleem aan. We helpen je graag verder!

Het heen-en-weer verwijzen probleem blijkt toch op een iets andere plek z'n oorsprong te vinden. Er wordt op dit moment door het relevante team aan gewerkt om dit te herstellen. Niet alleen voor jullie, maar ook voor andere klanten die hier last van hebben. Ik weet nog niet wanneer dit dan hersteld is, we komen er op terug zodra we meer weten!

In de tussentijd kun je je wifinetwerk beheren door in te loggen op de webinterface van je modem:

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 19, 2025

Weet ik , maar daarmee is het probleem nog steeds mee verholpen

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 22, 2025

Ik heb zojuist voor mijn Pixel 6A een update van de MijnKPN app mogen ontvangen, ( versie 6.33.2) , maar nog steeds gaat het niet goed.

Waarom ik er zo mee bezig ben is dat dat ik sinds de V12 modem heb regelmatig heb dat 1 extender ( ondanks groene led) gewoon verdwijnt uit mijn netwerk.

Ik heb dat ding geheel gereset , bekabeld opnieuw laten connecten met  de V12 modem om die later niet bekabeld in de keuken te zetten.

Maar ik weet niet of het zo hoort, de extender van de keuken pakt zijn connectie van extender woonkamer en niet van de V12 modem ondanks die dichterbij is?

Mijn andere 2 extenders zijn wel bekabeld aangesloten.

In het verleden is hier een KPN monteur geweest ( je weet wel zo'n zzper in witte bus) maar een en ander is zo dramatisch slecht aangesloten, maar ik moest het daar mee doen. ( utp kabel via een connector met losse draadjes verlengd zodat die utp kabel in het modem aangesloten kon worden).

Maar goed om nu weer een monteur te laten komen , wordt mij gewoon te prijzig.

En hoop gewoon dat KPN het werkend krijgt en anders laat de “dokter “ eens bij de “patiënt “ op bezoek komen, en dan een echte KPN en geen zzzper aub!

• Topper
  • April 22, 2025

Bij mij werkt het ook nog steeds niet.  

Hier werkt het nu weer.  

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 22, 2025

Hier lukt het ook niet om het wifi netwerk te beheren via de mijn kpn app. Modem is Box 12.

Nog iets speciaals gedaan of ging het na de update van MijnKPN app?

• Topper
  • April 22, 2025

Hier lukt het ook niet om het wifi netwerk te beheren via de mijn kpn app. Modem is Box 12.

Nog iets speciaals gedaan of ging het na de update van MijnKPN app?

Nee op een dag werkte het gewoon.