Skip to main content

Hetzelfde wachtwoord waarmee ik op mijn PC mijn MijnKPN kan inloggen, werkt niet op de telefoon. Nee, ik heb geen tikfout gemaakt. Hoe kan dit?

Bedankt

Hoi @ticsi. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het niet lukt om in te loggen in de MIJN KPN App. Het wachtwoord voor de app is gelijk aan de webversie kan MIJN KPN. Heb je al eens geprobeerd op de MIJN KPN app te verwijderen en opnieuw te installeren en werkt het op een andere smartphone ook niet?


Dank je, ik ga het proberen!

 


Sorry, het is geen app, maar een link van KPN om een probleem met WIFI op te lossen. Daar moet ik mijn KPN ID invoeren, op de telefoon.

 


Ah, je bedoelt de Wifi Manager. Ook daar moet je inderdaad inloggen met jouw KPN ID. Zou je het willen testen in een andere internetbrowser?


Hoi @ticsi. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het niet lukt om in te loggen in de MIJN KPN App. Het wachtwoord voor de app is gelijk aan de webversie kan MIJN KPN. Heb je al eens geprobeerd op de MIJN KPN app te verwijderen en opnieuw te installeren en werkt het op een andere smartphone ook niet?

het is gelukt, al snap ik het nog steeds niet,,, bedankt

 

 

 

 


Wat goed dat het gelukt is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden! 


Reageer