Skip to main content

Vandaag is KPN TV en Internet aangesloten, ik vroeg me af wanneer mijn abonnementsgegevens worden  ge-update in MIJN KPN. Als ik nu kijk onder producten zie ik wel THUIS en mijn adres, maar onder Abonnementsgegevens bij Televise Internet Vast Bellen, staat bij Kosten totaal niet beschikbaar, net als bij Type abonnement en einddatum contact..en van waaruit voer ik een wijziging door? Stel ik wil entertainment pakket aanvragen, waar doe ik dat?

Nog even gebeld met KPN, maar daar werd ik niet veel wijzer van. Order was nog niet afgerond, waarom niet, wat er nog moet worden afgerond en wanneer dat zou gebeuren kon ze me niet vertellen. Is het normaal dat wanneer de tv en internet installatie is afgerond dat de order blijkbaar nog niet is afgerond? Via de KPN TV+ box, zie ik onder “pakketten” er is een fout opgetreden , probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voortdoen start dan de KPN TV+Box opnieuw op(kbx-apk-2007). Gedaan, maar geeft geen verschil.

Hoop dat iemand me meer kan vertellen over de orderafhandeling.


Het duurt inderdaad een paar dagen voor mijnkpn actueel is. Administratief moet de oplevering nog worden afgerond. 


 

Zal het een 

Het duurt inderdaad een paar dagen voor mijnkpn actueel is. Administratief moet de oplevering nog worden afgerond. 

Ok, dank, zag  ook een opmerking bij het KPNMAIL: Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID. 

Ik zal het even de tijd geven, tv en internet werken gelukkig goed.


Kreeg net de e-mail binnen “je bestelling is gereed”  In MIJN KPN zijn de abonnementsgegevens nu ingevuld. Dat is nog snel gegaan dan, of het moet door het stroeve telefoongesprek met de KPN medewerker zijn versneld. Maar dat zal wel niet.


Nee hoor die heeft er niets aan gedaan.  Is volledig geautomatiseerd. Fijn dat het allemaal werkt.  Als u nog ergens tegenaan loopt dan weet u het forum te vinden. 😉


Nee hoor die heeft er niets aan gedaan.  Is volledig geautomatiseerd. Fijn dat het allemaal werkt.  Als u nog ergens tegenaan loopt dan weet u het forum te vinden. 😉

 

Dat leek me ook al stug inderdaad:-) Dank, e-mail en KPN Veilig volgt nog binnen drie dagen.