Skip to main content

beste KPN,

PER wanneer en dan bedoel ik een datum kan ik van jullie af zijn ?

ik wil graag heel graag naar een andere provider want ik ben er een beetje klaar mee omĀ  veel geld te betalen voor producten die ik afneem (internet tv bellen) en niet krijg waar voor ik betaal.

met name het internet is zo verschrikkelijk slecht maar meer dan 50 mb kan kpn niet leveren op mijn adres en mijn aansluiting pairen wil kpn ook niet doen.

dus ik hoop heel snel doei,doei, kpn kan zeggen.

Ā 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dat kan je zien in mijnkpn. Overigens zal je dan over moeten stappen naar een ander soort verbinding.Ā  Dus geen DSL. Ook een andere provider zal nooit meer kunnen leveren.Ā  En ook bij kpn heb je recht op een goed werkende aansluiting.Ā 


Is Ziggo bij u beschikbaar?Ā 


Is Ziggo bij u beschikbaar?Ā 


ja zeker


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?Ā https://xs4all-fpi-info.fourstack.nlĀ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.Ā 


. . met name het internet is zo verschrikkelijk slecht maar meer dan 50 mb . . .

Een goed werkende verbinding op die snelheid is voor het meeste gebruik zeker voldoende, wat doe of wil je er mee doen, waar loop je tegen aan ?

Ā 


53 mb Ā dus niet veel voor een gezin met 4 intensieve internet gebruikers

Ā 


. . met name het internet is zo verschrikkelijk slecht maar meer dan 50 mb . . .

Een goed werkende verbinding op die snelheid is voor het meeste gebruik zeker voldoende, wat doe of wil je er mee doen, waar loop je tegen aan ?

Ā 


50 mb is gewoon te weinig voor 2 laptops 4 decoders netfilx en online gamen ps4 vaak meerdere dingen tegelijk nog een netfilx aan en weg is internet


Psja, dit is weer een geval van aanbod creƫert vraag.
Maar dan nog, wat voor problemen ondervinden jullie, nmi wordt de max. snelheid te vaak als oorzaak benoemd.
Helaas is er in de experiabox geen grafiek zoals hier op mijn fritzbox :

Ā 


Hoi @mcferra, de einddatum kun je terug vinden in Mijn KPN zoals al gezegd. Want ik begrijp dat je een hogere snelheid wilt. Uit het screenshot kan ik al halen dat we inderdaad niet meer dan 53 Mbit/s kunnen leveren op dit moment. Bonding is geen optie, want dan had dat erbij gestaan. Ook zie ik voor nu nog geen upgrade gepland. Dit is dus voor nu het maximale.Ā