Skip to main content

In mijn KPN staat dat ik extra gebruikskosten heb gedurende deze verbruiksperiode. Dat klopt. Als ik daarop doorklik staat er vervolgens dat ik GEEN extra gebruikskosten heb in deze verbruiksperiode. En gelijk daaronder staat weer dat ik wel extra verbruikskosten heb. Erg verwarrend. Kan de app worden aangepast?

Voorts zie ik alleen een bedrag van de extra kosten en niet de gebelde nummers. Die zullen later neem ik aan op de factuur komen. Maar ik wil al gedurende de verbruiksperiode de gebelde nummers van de extra kosten zien. Ook dit graag in de app aanpassen.

Hi @HansZZ, welkom op het forum!

Als je eerst te zien krijgt dat je extra kosten hebt, maar daarna toch niet maar tegelijkertijd toch eigenlijk wel, is dat inderdaad lekker verwarrend :thinking: Zou je mij een screenshot willen sturen van wat je te zien krijgt, zonder dat je nummer of andere gegevens daar op zichtbaar zijn? Dan ga ik je screenshot doorsturen naar de beheerders van de app!

De kosten worden inderdaad gespecificeerd op je factuur, dit is tijdens een lopende maand niet zichtbaar in MijnKPN. Als je wil, kan ik de gemaakte kosten wél voor je uitzoeken, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Beste Maja,

Ik heb op 24-2-2020 (zeer recent dus) mijn factuur ontvangen over voorgaande periode en daardoor is in de app ook de melding verdwenen dat er kosten zijn over mijn huidige verbruiksperiode. Ik kan dus geen screenshot sturen.


Ah, dan kun je de extra verbruikskosten nu zelf op de factuur zien staan gelukkig!

Omdat we het nu niet meer kunnen reproduceren, kan ik hier nu niemand over aan z'n jasje trekken :slight_frown: Mocht je tijdens deze lopende factuur weer extra verbruikskosten krijgen die zo onduidelijk vermeld staan, zou je dan alsnog en screenshot willen sturen? Voor nu sluit ik het topic!