Skip to main content
Vraag

Werkt de MijnKPN app niet in combinatie met een VPN?

• August 13, 2026
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Werkt de MijnKPN app niet in combinatie met een VPN?

Ik krijg steeds de melding dat aan de app wordt gewerkt.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 13, 2026

Al geprobeerd met VPN uit? 😁

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 13, 2026

Hoi Peter, ja dat heb ik. Maar ik heb de security ook zo ingesteld dat de telefoon (met de app ben ik daar aan gebonden), mocht de VPN uitvallen, niet naar internet gaat.

Dan moet ik mijn security wel om zeep helpen. VPN uit, internet open, en dan ??? Alles behalve KPN werkt gewoon. Ook de bank- en verzekering-apps. Toen ik daar nog werkte zelfs apps van de Nationale Politie.

Ik ben vooral benieuwd naar een antwoord van KPN. Maar elke veilige suggestie is welkom.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 13, 2026

Waar blijft KPN met een antwoord, c.q. oplossing?

De site, de chat, etc. maken KPN onbereikbaar (zoals de app). De chatbot verwijst naar de community, met de mededeling dat KPN medewerkers ook ‘aanwezig’ zijn. Maar gebruiken van de functionaliteiten van de MijnKPN app blijft toch een beetje rammelen aan de poort van HunKPN app.

Voorlopig kom ik er niet in. KPN is onbereikbaar. Geen service (in die zin). 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 13, 2026

Juist getest, geen probleem met MijnKPN app en VPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2026
Het ‘werk’ is oneindig, en KPN blijft onbereikbaar (voor bijv. MB's delen)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2026

Maar ik heb de security ook zo ingesteld dat de telefoon (met de app ben ik daar aan gebonden), mocht de VPN uitvallen, niet naar internet gaat.

Zwaar overdreven 'beveiliging'. Al je privacy over een vpn laten lopen. Ik moet er niet aan denken. Wat doen zij ermee?

VPN uit, internet open

Heb je dit al geprobeerd? Zo internet iedereen. Nou ja, op één persoon na dan.