Skip to main content
Beantwoord

WiFi Manager doorlopen lukt niet door dubbel account in MijnKPN

  • 3 August 2024
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Naast ons eigen abonnement heb ik het abonnement van mijn schoonvader in beheer. Nu wil ik thuis de wifi testen maar krijg ik steeds te zien dat ik op het account van mijn schoonvader zit. Hoe kan ik dat veranderen?

Hoi @Emdee , heb je beide abonnementen in hetzelfde MijnKPN account ondergebracht?

Technisch gezien is het mogelijk om een 2e klantnummer voor een internetabonnement te koppelen aan je MijnKPN account, maar het heeft de absolute voorkeur om een ander account aan te maken. Het is dusdanig zeldzaam dat iemand op 2 verschillende adressen een internetabonnement afneemt, dat de KPN systemen niet goed weten hoe ze moeten ‘kiezen’ tussen 2 verschillende abonnementen. Je loopt dan het risico dat de systemen in de war raken met verkeerd geleverde bestellingen of niet werkende servicetools als gevolg. (bron)

Maak een tweede account aan en breng daar het abonnement van je schoonvader onder.


En hoe kan ik dat doen?


Hallo @Emdee 

eerst maak je een tweede KPN account aan

en daarna koppel je het abonnement van jouw schoonvader aan dit tweede account.

Als deze koppeling is voltooid, dan zal het abonnement automatisch ontkoppeld zijn van jouw andere KPN account.

Daarna beheer je jouw eigen abonnement in het eerste account en jouw schoonvader’s abonnement door inloggen in het tweede account. Dan kunnen de KPN systemen niet meer in de war raken.


Thnxs, gelukt.


Reageer