Skip to main content

hoe kan ik een nieuw apparaat aanmelden bij apparaatbeheer.

als ik in KPN Tv via mijn profiel naar Instellingen/Apparaatbeheer ga, kan ik niets toevoegen.

Wat bedoelt u met "apparaatbeheer"? Waar vind u dat? In wat voor systeem? Of op welke website? 


ik vind dat in KPN TV app onder Profiel/Instellingen/Apparaatbeheer


Is dit op de computer, KPN tv decoder (zo ja welke), tablet, mobiel, etc? 

 

Met apparaatbeheer denk ik aan een computer. 

Maar om welk apparaat gaat het dan? 

Een app valt volgens mij niet onder apparatenbeheer in de computer. 


“Apparaatbeheer“ gaat over het beheren van de KPN apps op de onderscheiden toestellen in het netwerk (dat is: mobiele telefoons, iPads).

Inmiddels heb ik ervaren dat een mobiele telefoon of iPad automatisch aan de lijst wordt toegevoegd als dit apparaat is toegevoegd aan het netwerk.

Het gaat dus niet over het beheer van de app, maar over het beheer van de apparaten in het netwerk, met behulp van de app die is gelinkt aan de houder van het abonnement.


Ik heb het inmiddels gevonden. Gewoon op de mobiele telefoon. In de tv app.

Maar wat wilt u er überhaupt mee? 


“Maar wat wilt u er überhaupt mee?” 

Dat is voor mij ook nog de (aanvullende) vraag. Omdat ik houder van het abonnement ben, veronderstel ik dat de apparaten in de lijst kan koppelen en ontkoppelen of andere acties uitvoeren.

De naam “apparaatbeheer” veronderstelt mijns inziens dat hier actief iets mee gedaan kan worden. Nu lijkt het echter een dode lijst die je informeert, maar waar je verder niets mee kunt. 


Nee. U kunt er inderdaad bijna niets mee. 

Het enige nut van deze lijst is: oude apparaten verwijderen. Er mogen namelijk maar max 3 of 4 apparaten tegelijk ingelogd zijn op de tv app volgens mij. Dus stel dat u tegen deze begrenzing aanloopt, dan kunt u zo een apparaat verwijderen.


Dankjewel!