Skip to main content

Aflevering informatie kunnen zien tijdens kijken

• April 3, 2026
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Altijd snel kunnen zien als je een serie kijkt bijvoorbeeld, wel of niet opgenomen, welk seizoen en aflevering het betreft. Zonder dat je terug moet naar het opnamen overzicht.. het zou mooi zijn als je die info kon zien als je aflevering even pauzeert of dat het bij info te zien is. Maar zelfs daar staat het niet. Een voorbeeld afleveringen van Midsomer Murders . Ik hou bij wat ik heb bekeken dan is het prettig als je snel het seizoen de aflevering en de titel van de aflevering kan zien..het staat wel bij het opname overzicht dan moet dan toch ook minimaal in het info deel te verwerken zijn. BBC NL zendt die afleveringen uit overigens.

Admin: afgesplitst naar eigen topic

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 3, 2026

Hoi ​@Rob ert .

DIT topic is specifiek voor het forum zelf. Gainsight software dus; geen kpn software. 

Het staat je vrij dit gewoon met een nieuw topic te opperen. (Het valt mij ook op. Met de Arris box begon het verhaaltje wel altijd met seizoen en aflevering nummer. Niet de titel. Maak even een eigen topic of plaats bijvoorbeeld bij Feature requests TV+ box)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 3, 2026

Hoi ​@Rob ert .

DIT topic is specifiek voor het forum zelf. Gainsight software dus; geen kpn software. 

Het staat je vrij dit gewoon met een nieuw topic te opperen. (Het valt mij ook op. Met de Arris box begon het verhaaltje wel altijd met seizoen en aflevering nummer. Niet de titel. Maak even een eigen topic of plaats bijvoorbeeld bij Feature requests TV+ box)

het is afgesplitst naar eigen topic zie ik:-)

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Rob ert .

Dank je wel voor het delen van deze suggestie, helder omschreven ook. We snappen goed wat je bedoelt: juist tijdens het kijken wil je snel even kunnen zien waar je zit in een serie, zonder eerst terug te moeten naar het opname-overzicht. Dat is een logische en praktische wens. We vinden dit dan ook een waardevolle aanvulling en nemen je feedback zeker mee. Dergelijke signalen helpen om inzicht te krijgen in hoe de TV+ omgeving in de praktijk gebruikt wordt en waar nog verbeterkansen liggen.

Of er iets mee gedaan wordt en wanneer, durven we niet te zeggen. Dat hangt van verschillende dingen af en ligt niet bij ons. Maar het is in ieder geval onder de aandacht gebracht.

Nogmaals dank voor het meedenken en het delen van je ervaring.