Skip to main content

Goedenavond Peter, Ik zag dat u een oplossing had voor het probleem : Kpn afstandbediening verbinden met LG TV. Ik las als ik mijn menu knop ingedrukt houd dat er een 4cijferig code komt … maar als ik mijn menu knop ingedrukt houd gebeurt er niks? Enig idee? Alvast bedankt! 

Groet, Dean Guezen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @Dean guezen 

Ik ga even uit van de allernieuwste afstandsbediening.

Zoek de codes hier op en volg de instructies.

Voor LG is een ééncijferige snelcode beschikbaar.


Goedendag,

Wij hebben de 4e van boven met de zwarte achterkant. Als ik daarop klik en de stappen volg dan veranderd er niks … Ik zie overal staan dat ik 5 seconde de menu knop moet indrukken en dat dan het rode lampje gaat knipperen, dat gebeurt bij mij niet, als ik 5 seconde/ of langer MENU indruk dan gaat alleen heel snel het MENU balkje aan de zijkant, in en uit … hoe kom ik nu bij de snelcode terecht? 


Het indrukken van de menu knop geldt voor de OUDE afstandsbediening. Niet voor de allernieuwste. Daar gaat het anders zie de uitleg via kpn.com/afstandsbediening. Daar staat het in mijn optiek prima verwoord.


Beste peter,

Het is gelukt! Bedankt voor u hulp👍🏼

 


@Dean guezen, welkom op het Forum! Ik zie dat je inmiddels al geholpen bent door onze beste Peter. Hartstikke fijn!:hugging:

Heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen? Dan weet je ons te vinden!


Koppelen met LG televisie lukt niet. Gaat om een 2021 model. Afstandsbediening is de eerste op de pagina. Met code 2 ingesteld alles lukt op geluid na. Zijn er andere codes?