Skip to main content

De afstandsbediening vroeg om een update. Ik heb deze laten doen, maar dan geeft het de melding dat de update niet gelukt is en kan dat bericht niet afsluiten. 

Maar ik kan wel de tv aan en uit doen en van source veranderen. Voor de rest reageert het niet meer. 

Hallo @BenjienMalischa,

Zou je de afstandsbediening is willen resetten door de rode en blauwe knop gelijktijdig in te drukken (ongeveer 5 seconden) en daarna op OK te drukken? Daarna kun je de afstandsbediening weer koppelen met de ontvanger via bluetooth door de 7+9 gelijktijdig in te drukken (ongeveer 5 seconden) en op OK te drukken zodra het lampje brandt.  Je dient daarna nog wel de tv opnieuw te koppelen door deze stappen opnieuw te volgen.
Meestal verschijnt na een aantal dagen opnieuw de vraag de update te doen, meestal moet het dan wel lukken. 


Hallo @BenjienMalischa Is het inmiddels gelukt, met de duidelijk instructies van Chris? 


De link naar de stappen klopt niet. Wat is de juiste link?


De link naar de stappen klopt niet. Wat is de juiste link?

Bij mij werkt de link gewoon. Eventueel kan je nog www.kpn.com/ab proberen, die gebruik ik regelmatig om codes op te zoeken voor tv.