Skip to main content

Ik heb sinds een paar maanden een Philips Ambilight televisie. Na onze overstap naar KPN werkt het “ambilight” niet meer , bovendien is de beeldkwaliteit Een stuk slechter.

hoe kan ik dit oplossen? ( heb al uitgebreid gezocht bij de instellingen) 

Hallo @Gerard64 , ambilight heeft niets met KPN te maken, daarvoor moet je ècht bij Philips zijn.

Hoe is je tv-decoder aangesloten op het modem? Rechtstreeks met een LAN-kabel of anderszins.

Hoe heb je de beeldkwaliteit binnen de decoder staan, die staat standaard uit doos namelijk op 720P, beter is AUTOMATISCH of 1080i.

 

 


Hoi @Gerard64, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we natuurlijk een week verder. Heb je het nog op weten te lossen of in ieder geval de oorzaak weten te achteralen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


De kleuren hebben we beter kunnen krijgen maar het ambilight werkt niet helaas


@Gerard64 Ik heb zelf geen Philips Ambilight TV maar, misschien een rare vraag, zou het kunnen zijn dat u de Ambilight uit heeft staan?

Het schijnt ook zo te zijn dat u Ambilight zo kan instellen dat deze aan staat als de TV uit is.

Als bovenstaande op uw TV mogelijk is maar niet lukt, dan lijkt het mij een probleem van de Philips TV.


hallo 

bij mij werkt ambilight op de philips tv en julie kpn app ook niet

bij alle andere apps wel

heel vervelend en een reden om ooit eens over te stappen.

 

 


hallo 

bij mij werkt ambilight op de philips tv en julie kpn app ook niet

bij alle andere apps wel

heel vervelend en een reden om ooit eens over te stappen.

 

 

 

“jullie” 

Op een forum helpen vooral klanten elaar.😉😊

 

En dit heeft niets met KPN te maken, maar met Philips.


Ik dacht het niet

waarom doen alle apps behalve van de KPN niet

wel toevallig