Skip to main content

Hallo,  ook bij mij piept het ontzettend sinds er en een nieuw modem en de arris5202 geinstalleerd is.

Het probleem met deze setupbox is dus nog steeds niet verholpen.

Vraag….. is er inmiddels al iets op gevonden of moet ik weer terug naar de oude  setupbox.

Hoor het graag.

 

Grtn

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hallo @hellofresh, je ervaart het piepen tijdens het televisie kijken? Heb je ook last van stilstaand beeld? Kun je iets meer toelichten over het piepen? 


Beneden   Piepen sinds het vervangen van ontvanger en als je naar andere zender gaat 2 tellen stilstaand beeld.. we hebben nu beneden een ontvanger  van  10x10 cm.b

 BOVEN moet ik zo nu en dan van zender wisselen omdat het vastloopt zeg  maar daar staat nu een superwifi.

Het is een  groot debakel.. heb vandaag weer ee  oud model opgestuurd gekregen  .ga ik straks proberen. 

Grt  


Niet dus, heb ontvanger gewisseld maar piept nog steeds. zit op een meter van het modem en het piept dus nog steeds. Praktisch zeker dat  het aan het modem ligt want dat is de laatste keer ook omgewisseld en daarvoor was er geen piepend geluid. Dinsdag even met KPN bellen om het verzoek in te dienen voor omwisseling modem ...hopenlijk is het dan opgelost. Het ozu fijn zijn als ik een maand zonder problemen gebruik kan maken man het KPN pakket.


Hallo, de NT is nu ook vervangen maar piep is er helaas nog steeds. Heb Strooming gecontacteerd en die gaf aan dat ze dit de laatste tijd steeds vaker horen.  Ik kreeg het advies om de stroom voor 20min geheel uit te schakelen om te horen of het geluid dan weg is. Dit moeten we ngo gaan proberen.