Skip to main content

Sinds 3 maanden nieuwe kastjes gekregen. Geluid loopt niet synchroon met het beeld, naar de home knop en op ok drukken, Dan is het opgelost, maar wel vervelend dat het steeds gebeurt, als je Netflix kijkt dan kan het niet dus bloed irritant. Nu het grote probleem, elke 10 minuten, soms wel sneller dan heb ik voor 2 seconden een zwart beeld, daarna komt er dolby vision in beeld en is het weer normaal. Waar ligt dit aan en hoe kan het verholpen worden 

@Wim 1962 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je beeld steeds even zwart wordt.

Als het goed is zijn de problemen met lip sync een stuk beter geworden met de nieuwe update. 

Dit zie je ook terug in ons bekende verbindingen topic. 

Dan wat betreft de Netflix issues. 

Hoe is je tv ontvanger aangesloten op het modem? Is dit direct met een kabel, of maak je bijvoorbeeld gebruik van een draadloze verbinding set? 

En heb je ook nog andere apparatuur aangesloten op de TV+ ontvanger? 


Rutger, bedankt voor je antwoord. Met de update is de lipsync inderdaad beter. Netflix heb ik nog niet uit geprobeerd, de afgelopen paar dagen was het zwarte beeld er gelukkig niet. Alles is bekabeld aangesloten en er zit geen andere apparatuur aangesloten op het tv kastje, mijn soundbar zit rechtstreeks op de tv aangesloten. Ik heb het idee dat alles nu beter gaat dus hopelijk blijft dat zo. We houden het in de gaten.


Helaas, het gaat toch niet goed. Gisteren een film op Netflix gekeken en ook dan een aantal keren zwart beeld, geluid loopt ook niet synchroon. Ik vind het dan ook vreemd dat er dan wordt gevraagd hoe alles aangesloten is en welke apparaten er nog meer op zitten, alles bij mij is aangesloten door de KPN monteur zelf, ik neem toch aan dat hij weet hoe het moet. De kastjes zijn gewoon niet goed en dit moet KPN gewoon oplossen, ik heb niet om een nieuw kastje gevraagd. De mensen die aan de telefoon zitten of helpdesk weten ook niet wat ze er aan moeten doen dus…. KPN DOE IETS.zorg dat het goed komt


Van KPN een mail gekregen met het advies om de stekker van het tv kastje er 20 uit te halen. Daardoor zou ik de laatste update’s krijgen en zou het probleem op gelost moeten zijn. Helaas………. Het is alleen maar erger geworden. KPN, kom met een oplossing. Na bijna 40 jaar denk ik er toch over om KPN gedag te zeggen, ben er echt echt helemaal klaar mee. O ja, de rekening wordt gewoon betaald hoor