Skip to main content

Ik heb de nieuwe app gedownload op m’n iPad. Hij kantelt niet maar blijft verticaal staan. Contact gehad met de helpdesk. Zij kunnen niet helpen. 

Ha @Fred321, wat bedoel je precies? Kan je de gids niet draaien of kan je, ook als je een programma hebt gekozen en die dan dus gaat kijken, ook het beeld niet draaien? Je hebt deze optie wel als zodanig ingeschakeld op jouw iPad?


@Fred321 

Dat had ik bij het eerste gebruik ook. Het inloggen moest in portrait-mode. Toen ik eenmaal was ingelogd kon ik wel gewoon tussen portrait en landscape weergave schakelen (voor de zekerheid wellicht ook even app herstarten).

Hoop dat het helpt.


Ha @Fred321, wat bedoel je precies? Kan je de gids niet draaien of kan je, ook als je een programma hebt gekozen en die dan dus gaat kijken, ook het beeld niet draaien? Je hebt deze optie wel als zodanig ingeschakeld op jouw iPad?

Dankjewel, voor je reactie. Het is opgelost. Was alleen het invullen in portrait modus. Daarna alles gelukkig normaal.  De oude app was een stuk overzichtelijker. 


@Fred321

Dat had ik bij het eerste gebruik ook. Het inloggen moest in portrait-mode. Toen ik eenmaal was ingelogd kon ik wel gewoon tussen portrait en landscape weergave schakelen (voor de zekerheid wellicht ook even app herstarten).

Hoop dat het helpt.

Klopt, eea in portrait modus ingevuld daarna weer gewoon gelukkig.  Overigens is de oude app overzichtelijker. De nwe is rommelig. Duidelijk niet met gebruikers Overlegd. 


Overigens is de oude app overzichtelijker. De nwe is rommelig.

Ik zie op Android maar één echt groot verschil en dat is de gids.

Wat vind jij onoverzichtelijker cq rommelig en waarom?


Denk dat het een kwestie van persoonlijke voorkeuren is. De oude app gebruikte ik helemaal niet, omdat ik de gids verschrikkelijk vond. De nieuwe vind ik wel fijn.


Op mijn iPhone draait de tv+ app van kpn nog maar 1 kant op en ik houd graag de iPhone Anderson vast.. is dit in te stellen? 
Als ik navigeer naar nu op tv dan staat er vaak dat een zender niet kan worden bekeken omdat die niet in mijn pakket zou zitten wat wel het geval is. Swipe ik door de nu op tv zenders dan kan ik hem wel zien. 
Nieuwe app tot op heden niet lekker werkend bij mij. 
heb op smart tv ook dat ik dagelijks app moet het installeren omdat hij telkens foutcode geeft. 
zit er aan te denken te veranderen van provident want kpn zegt er niets aan te kunnen (of willen) doen


Ik had al gemeld dat op Samsung tablet het beeld alleen staand is. Opnieuw inloggen helpt niet en beneden rechts klikken op vol beeld ook niet. Deze opmerking is door het forum als aparte discussie afgesplitst. 


Op mijn iPhone draait de tv+ app van kpn nog maar 1 kant op en ik houd graag de iPhone Anderson vast.. is dit in te stellen? 

@martijnvandewou momenteel is dit inderdaad niet anders in te stellen. 

Als ik navigeer naar nu op tv dan staat er vaak dat een zender niet kan worden bekeken omdat die niet in mijn pakket zou zitten wat wel het geval is. Swipe ik door de nu op tv zenders dan kan ik hem wel zien. 
Nieuwe app tot op heden niet lekker werkend bij mij. 

Om welke zenders gaat het dan? Er zijn bepaalde zenders die je alleen kunt kijken als je verbonden bent met de wifi. Kan het daaraan liggen?


heb op smart tv ook dat ik dagelijks app moet het installeren omdat hij telkens foutcode geeft. 
zit er aan te denken te veranderen van provident want kpn zegt er niets aan te kunnen (of willen) doen

Je kunt hiervoor het beste even een eigen topic aanmaken met daarin een uitleg van de problemen met de Smart tv app. De community helpt je graag!


Reageer