Skip to main content

Mijn verbinding set dsv 1200 doet het ineens niet meer. Altijd prima gewerkt heb zelfs t idee dat het 2e tv kastje stuk is. Alles geprobeerd had ook nog 2 andere ontvangers ook dsv1200 werken ook niet. In elkaar geklikt en dan brand t lampje wit langzaam aan en uit. Weet t echt niet meer maar betaal al ruim 3 mnd zonder dat ik er wat aan heb nu :(

@Nathx 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm


Ga eens testen met een kabel aangesloten op de experiabox ipv draadloze verbindingsets. En hou er rekening mee dat je electriciteitsnetwerk niet meer geschikt kan zijn voor draadloze verbindingsets. 


Even alles helemaal opnieuw gereset . Apparaat stond in slaapstand/stand-by stand.. nu werkt t weer naar behoren eindelijk! Dank je wel Joep en tony


Na eindeloze pogingen de twee DVS adapters weer met elkaar te verbinden toen rode lampjes brandden, naar de KPN-winkel. Nieuwe set meegekregen, want de twee DVS -adapters wilden niet meer op wit licht springen.(nog geen half jaar oud overigens). Dat komt erg vaak voor, aldus de man in de KPN winkel.  Nieuwe mee naar huis, opnieuw probreren, maar deze twee blijven langzaam wit knipperen. Wat ik ook probeer volgens alle instructies. In de folder, op internet. Ze vertikken het. Inmiddels ben ik hier zes uur zoet mee. En dat is niet voor t eerst. Wie weet een oplosding? En heeft KPN geen beter systeem, want dit is de 5e set adapters in twee jaar tijd en die dingen kosten 80 euro. 


Hoi @Mahonie . 1 x een utp kabel trekken / leggen. 1 x wat werk. Jaren plezier. En veel minder materiaalkosten.Â