Skip to main content

Hallo, ik heb sinds ruim een week TV+ van KPN. Ik heb de F1tv app geïnstalleerd, net als voorheen op mijn Chromecast met Google TV.

Alleen als ik de app open op TV+ dan moet ik elke dag weer opnieuw inloggen met mijn F1tv account. Een kennis van mij heeft dit ook bij TV+

Waarom is dit? Bij de Chromecast met Google TV was dit bijna nooit nodig.

Slaat TV+ geen cookies op ofzo?

Ik ervaar dit ook @rick_blaine,

Ben alleen bang dat KPN hier niks aan kan doen, denk dan dat je bij de klantenservice moet zijn van de F1 TV. 


Ik ervaar het ook, zelfs meerdere keren op een dag. 

Voortaan dus maar iets eerder voor de tv gaan zitten voor het koppelen. 


 

Waarom is dit? Bij de Chromecast met Google TV was dit bijna nooit nodig.

 

Sinds kort wel, iedere keer opnieuw koppelen 😒


5 seconden geleden nog geprobeerd, maar ben gewoon (nog...) ingelogd. 😶


Bedankt voor de reacties. Ik had nog een email adres van F1tv support. Ik heb ze gemaild. Misschien helpt het als meer mensen dit doen. Het adres is general@en.formula1.com

 

Groeten, Frank 


Op hoeveel apparaten ben je ingelogd? Je kunt binnen 24 uur op maximaal 5 apparaten inloggen / ingelogd zijn. En 'maar’ 2 tegelijk gebruiken.

Log je in op een extra apparaat dan wordt 1 van de andere eruit gegooid. Dat is meestal waar je het laatst op ingelogd hebt.


Dit was een probleem bij F1TV, wat zij inmiddels hebben opgelost.


Ik ben ingelogd op 4 devices en heb er recent maar 2 gebruikt. Op mijn Android telefoon en op TV+

Op mijn telefoon hoef ik nooit opnieuw in te loggen, tenminste als ik hem regelmatig gebruik.


Dit was een probleem bij F1TV, wat zij inmiddels hebben opgelost.

Sinds wanneer is dit opgelost? Ik moest vandaag weer inloggen nadat ik dit gisteren ook al had gedaan.


Dit was een probleem bij F1TV, wat zij inmiddels hebben opgelost.

Sinds wanneer is dit opgelost? Ik moest vandaag weer inloggen nadat ik dit gisteren ook al had gedaan.

Ik hoef sinds gisteren niet meer iedere keer opnieuw in te loggen en begreep dat het te maken had met een software update. Misschien moet je de app een keer verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb in ieder geval geen problemen meer.


Dit was een probleem bij F1TV, wat zij inmiddels hebben opgelost.

Sinds wanneer is dit opgelost? Ik moest vandaag weer inloggen nadat ik dit gisteren ook al had gedaan.

Ik hoef sinds gisteren niet meer iedere keer opnieuw in te loggen en begreep dat het te maken had met een software update. Misschien moet je de app een keer verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb in ieder geval geen problemen meer.

Heb ik nu even geprobeerd, na de kwalificatie zal ik kijken of het heeft gewerkt. Bedankt.


Update: ik heb antwoord gekregen van F1tv support. Blijkbaar is het nieuw en normaal dat je elke keer met de QR code moet inloggen en de code moet bevestigen op je telefoon. Dus geen bug naar een feature, helaas.

Dit topic kan worden gesloten wat mij betreft.


Update: ik heb antwoord gekregen van F1tv support. Blijkbaar is het nieuw en normaal dat je elke keer met de QR code moet inloggen en de code moet bevestigen op je telefoon. Dus geen bug naar een feature, helaas.

Dit topic kan worden gesloten wat mij betreft.

Raar antwoord. Hier totaal geen last van. Behalve als ik er ‘lang’ geen gebruik van heb gemaakt. Zoals in m'n eigen Nokia box bijvoorbeeld.

Hoefde vrijdag en gisteren ook niet in te loggen, maar direct kijken. Na de race van zondag 25 augustus, Zandvoort, app niet gebruikt.


Misschien rollen ze dit gefaseerd uit.


Ik moest net weer inloggen nadat ik dat gisterenen afgelopen vrijdag ook al heb moeten doen. Dat inloggen gaat best rap maar het blijft nogal vervelend.


Hmm. Na het voorprogramma moet ik wederom inloggen nu ik de race uitzending start.


Ik kijk het voorprogramma nooit. Alleen de hoofdstream. Dat is een klein verschil. 

Maar als je er eenmaal in bent weer opnieuw inloggen als je de stream wisselt is apart. 

Als ik er tijd voor heb, als ook voetballiefhebber, kijk ik die dan op Ziggo Sport. 


Afgelopen week ook last van gehad en vandaag nog steeds.....

Dit kan toch nooit een feature zijn, zo gebruiksonvriendelijk dit!


Ah. Net weer eens geopend. En nu hier ook inloggen 😟

En de QR code doet het ook niet. Die geeft

ECHTER. Op de Nokia 8000 box nog WEL ingelogd. Zou het dan toch iets met de DIW7022 zijn?


Ah. Net weer eens geopend. En nu hier ook inloggen 😟

En de QR code doet het ook niet. Die geeft

ECHTER. Op de Nokia 8000 box nog WEL ingelogd. Zou het dan toch iets met de DIW7022 zijn?

Wat anderen hier ook aangeven, probleem bestaat hier niet op een Android-telefoon, daar blijf ik gewoon ingelogd....🤔


Reageer