Ik hen helaas hetzelfde probleem maar dan bij de oude box. Bellen naar kpn lukt ook moeizaam want antwoordapparaat verwijst je naar de site.
Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Foutcode 143
Beste antwoord door Leffers
Goedemorgen, Excuses dat ik niet eerder gereageerd heb maar ik had geen melding gekregen in mijn mailbox dat er antwoorden waren. Probleem is inmiddels opgelost. Er kwam nu gelukkig een kundige monteur die eerst met een UTP rechtstreeks de Experiabox aansloot op de ontvanger. Daarmee was de foutcode direct opgelost. Daarna heeft hij een UTP kabel getrokken van de meterkast naar de Switch in de woonkamer. Volgens hem kunnen de omvormers het gewoonweg niet aan en had bij de installatie direct gekozen moeten worden voor een UTP kabel. Ik ben nu anderhalve week verder en alles gaat nu probleemloos. De les is dat na 3 monteurs er nu iemand kwam die bijna dezelfde conclusie had als een aantal van jullie. Volgens mij was de monteur ook van een externe organisatie en niet van KPN. Je moet gewoon geluk hebben dat er iemand aan je deur staat die iets meer weet dan de box aansluiten en de ontvanger instellen. Ik ben er erg blij mee na een paar jaar van irritatie.
Jullie bedankt voor je antwoorden en nogmaals sorry dat ik niet eerder gereageerd heb op jullie waardevolle bijdrage.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.