Skip to main content

Nu al twee dagen geen tot hele trage wifi met op de tv decoders iedere keer code 846. Heb hier nu al twee dagen last van. Tips an kpn uitgevoerd maar helpt echt niets.

 

Wat vervelend. Maar de tv decoders werken niet met wifi. Alleen met UTP verbinding.

Gezien de code denk ik echter dat er een Draadloze Verbindingsset (via stopcontact) tussen zit. De adapters onderling (vooral met die bij de Experiabox) hebben dan geen verbinding.

Is het nog het oude model 200 danwel MT 2360?

 


Hey @PvS, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)

We helpen je hier graag verder om foutmelding 846 op te lossen. Heb je Peter zijn bericht ook nog gelezen?   


Had ik gelezen maar heeft niets geholpen,.


Als je nog dat oude model verbindingsset hebt vervang deze dan door het nieuwe model.


Hey @PvS, jammer dat het niet geholpen heeft. Foutmelding 846: Om tv te kunnen kijken, stuurt je modem een IP-adres naar je tv-ontvanger. Deze foutcodes krijg je als je tv-ontvanger een verkeerd IP-adres krijgt. foutmelding 846 op te lossen. Als je een (oude) DVS tussen het modem en de tv-ontvanger geïnstalleerd hebt dan kun je deze melding krijgen. Je kunt (tijdelijk) de DVS vervangen voor een kabel vanaf het modem naar de tv-ontvanger. Gaat dat wel goed?

Voor het beste resultaat adviseren we je de tv-ontvanger met kabel te verbinden naar het modem. Dan heb je een snelle en stabiele verbinding. Het is mogelijk even wat werk om de kabel goed weg te werken, maar daar heb je dan wel jaren plezier van :) 


Al sinds half 3 vannacht aan het bellen met fout code 846 zou vanmorgen gebeld worden door monteur tussen 8 en 10 in de ochtend niemand gehoor meerdere keren gebeld je moet maar wachten terwijl ze kunnen zien dat mij modem offline is gegaan 24-8-2022 en nog hebben ze geen haast heb geen tv niks net weer gebeld na 30 min wachten eindelijk iemand aan de lijn zet je in de wacht om te kijken wat ze collega’s hebben gedaan en vervolgens wordt de verbinden gewoon verbroken schandalig deze super slechte service van kpn nu weer 30 min wachten zeker voor niks schandalig dat jullie hele weekend mensen zonder tv laten 


Dat klinkt nuet best @Service slecht . Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?