Skip to main content

Zojuist wilde ik verder kijken naar de gisteren, met de kadovoucher van KPN gehuurde film Top Gun “Maverick”, doch blijkt dit niet mogelijk zonder te betalen!? De code kan niet meer worden ingewisseld en zie je alleen de keuze ad . € 4,99. 

Ik heb hier precies hetzelfde; gisteren de film Topgun Mavericks gehuurd met een voucher voor 5,99, deze staat nog wel bij mijn gehuurde films maar kost nu ineens weer 4,99. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. 
Gr. Ronald


Hoi,

Ik wil mijn gehuurde film nog een keer bekijken, binnen 24 uur en nu moet ik hem opnieuw kopen. Dat is niet de bedoeling toch? Volgens mij moet ik hem 48 uur onbeperkt kunnen bekijken toch?


Goedenavond, 

gisteravond heb ik een film gehuurd rond 19:40 uur en vandaag wil ik deze afkijken, maar ik krijg sinds 19 uur telkens de foutmelding: STB-zap-01. Wat ik ook probeer (tv aan en uitzetten etc) de film (Top Gun Maverick) is niet meer af te spelen. Dit terwijl deze 48 uur beschikbaar zou moeten zijn. Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden. 
 

met vriendelijke groet, 

Jaimy


Goedenavond, 

mij heb zojuist onder het topic: gehuurde film niet meer beschikbaar - exact hetzelfde probleem ingevuld. Ook met een vouchercode gekocht Top Gun Maverick en nu continu dezelfde foutmelding: STB-zap-01, terwijl de film nog wel onder mijn gehuurde films staat. 
 

met vriendelijke groet, Jaimy


Goedenavond.

Ik heb dezelfde probleem.

Gisteren Top Gun Maverick gehuurd met een voucher en dacht dat ik deze vandaag kon verder kijken. Ik zie geen optie om deze verder te bekijken en de voucher kan naar 1 keer gebruikt worden. Graag hierover een oplossing.

Groet, Ben Neves


Hallo allen, ik heb jullie berichten even afgesplitst naar een eigen topic omdat het hier om een apart, en nogal specifiek, issue gaat.

Op het moment dat je een film huurt wordt er een koppeling gelegd tussen jouw account, de film én de prijs van die film. Op die manier weet ons systeem wat er op jouw factuur moet verschijnen. Dan begint voor die film-prijs combinatie de 48 uur te lopen. Nu hebben jullie dit allemaal met een voucher gedaan, dus verschijnt er niets op je factuur. Maar onder water werkt het systeem nog wel zo.

Wat er echter vervolgens is gebeurd, is dat de film Top Gun vanuit Pathé een prijswijziging heeft gekregen op 8 januari. Deze is van €5,99 naar €4,99 gegaan. Ons systeem ziet dit nu als een nieuwe film-prijs combinatie. Eentje die niet meer overeenkomt met de film-prijs combinatie die je gehuurd hebt. En de film-prijs combinatie die je gehuurd hebt, bestaat niet meer. Dus krijg je een foutmelding als je probeert verder/opnieuw te kijken.

Dit kunnen we ook niet verhelpen. We kunnen er niet voor zorgen dat je nu alsnog verder kunt kijken naar de film die je al gehuurd hebt. Maar we gaan dit natuurlijk wel herstellen.

Jullie krijgen allemaal, per privébericht, een nieuwe vouchercode van me. Hiermee kun je opnieuw een film huren die je dan wel gedurende de volledige 48 uur kunt terugkijken 🙂

 

Toevoeging: de vervangende code is te gebruiken t/m 15 januari 2023