Skip to main content

De wereld van televisie verandert snel. Dankzij streamingdiensten is er nu veel keuze, maar het vinden van wat je écht wilt zien, is soms lastig. Daarom hebben we met TV+ het beste van lineaire tv en streamingdiensten samengebracht in één handige box: de KPN TV+ Box. Inmiddels hebben we onze dienst steeds verder verbeterd, ook onze mobiele apps en de Smart TV App. En we blijven vernieuwen!

Jouw kans om de toekomst van TV te ervaren

We werken hard aan een nieuwe generatie van de KPN TV+ Box. Deze nieuwe ontvanger zorgt voor een unieke tv-ervaring. Wil jij als een van de eersten deze tv-ontvanger uitproberen en ons helpen om hem nog beter te maken? Meld je dan aan als tester!

Wat verwachten we van jou?

Om de test succesvol te maken, hebben we jouw feedback nodig. Dit is wat we van je vragen:

• Je hebt een KPN TV+ abonnement
  • Je bent bereid om minstens één keer per week actief deel te nemen aan een besloten testgroep op de KPN Community
  • Je gebruikt geen soundbar en kunt de tv-ontvanger vóór jouw televisie plaatsen

• Je hebt een abonnement op een streamingdienst zoals Disney+, Netflix, Videoland, Tidal of YouTube Music
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen
  • Je stemt in met het analyseren van technische data, zoals het uitlezen van loggingen
  • De testperiode is kort maar krachtig: je test de tv-ontvanger zoveel mogelijk op verschillende momenten
  • We zoeken testers van verschillende leeftijden en gezinssamenstellingen 

Extra leuk:
Heb je interesse om een review te schrijven of een unboxing video te maken van onze nieuwe apparatuur, meld je dan zeker aan! Misschien schittert jouw review straks op onze community!

Meld je dan nu aan!

Wil jij deel uitmaken van deze unieke testervaring en bijdragen aan de toekomst van TV+? Meld je dan snel aan en beleef het nieuwste van KPN als eerste.

Meld je aan!

Goed om te weten:
Aanmelding is geen garantie voor deelname. Wij selecteren deelnemers zo snel mogelijk. Als je geselecteerd bent, ontvang je hierover een e-mail. In het topic wordt aangegeven wanneer de selectie is gemaakt en wanneer de e-mails zijn verzonden.

Let op: inhoudelijke vragen over de ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden, maar we beloven dat het de moeite waard is!

Aangemeld

Aangemeld

Aangemeld 😅

Helaas voldoe ik niet aan de criteria, ik heb immers geen TV+ abonnement.

En ik geen streamingsdienst 😄

Aangemeld!

• je gebruikt geen soundbar en kunt de tv-ontvanger vóór jouw televisie plaatsen

Deze eis is hard, ik bereken net welke touw en hoe dik ik moet gebruiken om de TV+box van het plafond te hangen om 10cm voor een TV te plaatsen, de 1m boven grond hangt aan een muurbeugel.🤣

• je gebruikt geen soundbar en kunt de tv-ontvanger vóór jouw televisie plaatsen

Deze eis is hard, ik bereken net welke touw en hoe dik ik moet gebruiken om de TV+box van het plafond te hangen om 10cm voor een TV te plaatsen, de 1m boven grond hangt aan een muurbeugel.🤣

:D

Aangemeld 

Aangemeld

Aangemeld!

Aangemeld

Beste ​@Marlon92 , je kunt een gratis abonnement bij Videoland nemen voor alleen terugkijken, dan voldoe je aan de voorwaarden.

Beste ​@Marlon92 , je kunt een gratis abonnement bij Videoland nemen voor alleen terugkijken, dan voldoe je aan de voorwaarden.

Ow... dat wist ik niet...

Ik zou me (natuurlijk) willen aanmelden voor deze pilot, maar ik heb geen tv+ abonnement. Goh, volgens mij is dit de 1e keer dat ik me niet kan/mag aanmelden voor een pilot. 

Ah jammer. Ik heb een soundbar die al met zijn maatjes door de kamer dreunen 😉

Heb me ook weer aangemeld. Heb hier wel een Receiver, maar deze staat niet constant aan als ik gewoon TV kijk. Dus de speaker van de TV+ box kan dan mooi aan.

Ik heb mij inmiddels ook aangemeld, om mee te testen aan deze nieuwste KPN TV+ mediabox.
Ik heb inmiddels al mijn diensten weer, inclusief televisie, bij KPN. 

Aangemeld

Ik doe graag mee met deze test. Heb KPN+ TV netflix en samenstelling gezien is 3 personen.

Gebruik de MELD JE AAN knop in het startbericht om je aan te melden voor testen ​@hyllan . Een reactie hier doet het 'm niet.

Hooppaaaaa! Aangemeld! Nieuwe dingen testen is altijd leuk! Hopelijk pikt mijn smart home de nieuwe box ook goed op ☺️

Aangemeld
Ik zet de soundbar wel uit, da's geen probleem

Ik ook niet en ik wil ook geen abonnement op een streamingdienst. 

Ondanks dat ik geen streamingdienst abonnement bezit heb ik me toch aangemeld voor de test. Ik ben gepensioneerd (70) en heb ruim vrije tijd om enthousiast met deze test bezig te gaan.