Skip to main content

Heb Film 1 in mijn app aangezet om 3 maanden gratis te kijken, maar is het de bedoeling dat ik het abonnement ook activeer, want ik kan nergens dit kanaal terugvinden.

Hallo @Jannietje .

Kan het zijn dat deze zenders op verborgen staan? 

Dit kun je instellen in het menu van jouw ontvanger. 

Film1

245 Film1 Première HD*

246 Film1 Action HD*

247 Film1 Family HD*

248 Film1 Drama HD*

 

 


Hallo Noordzee,

Krijg op deze cijfers het Ziggo sportlogo (Foxsports). Dus Nada.

Bedankt voor de moeite.


Ok @Jannietje ,

Dit zijn de voorkeuzezenders in de normale TV-ontvanger. Je zou dat daar kunnen checken. 
 

Als je het Ziggo Sport Totaal pakket afneemt via KPN, dan kun je dus inderdaad via de iTV Online app naar de zenders van Ziggo Sport kijken. Maar wellicht onderweg andere nummers omdat niet alle zenders te zien zijn in de app. 
 

Ook kun je gebruik maken van de Ziggo Sport-GO app. 


Welkom bij ons op het forum @Jannietje, de Film 1 zenders zijn inderdaad te zien op de zendernummers die Noordzee noemde. Daar kreeg je Ziggo Sport te zien dus? Was dat nog steeds op die zendernummers, of schakelde de tv-ontvanger over naar een andere zender (Ziggo Sport zit op 233 t/m 238), waardoor het andere logo zichtbaar werd? Als je in de gids kijkt, zie je de Film 1 zenders daar wel bij staan? Je kunt ook kijken bij de verborgen zenders of ze verborgen staan:

1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar Instellingen] en druk op OK
3. Blader naar Zenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar Bewaar en sluit] en klik op OK
 


Goedemorgen,

 

Ik heb ook gebruik gemaakt van het aanbod om 3 maanden kosteloos film 1 te ontvangen en ook wij kunnen de zender niet vinden op de tv-ontvanger. Tussen zenders 203 en 263 staat bij ons niets, ook niet bij de verborgen zenders en in de tv-gids.

Heeft iemand nog een tip? 

 

 


Hoi @Search, welkom op het forum. Als de zender niet te vinden is zou het kunnen zijn dat de zenders nog niet helemaal geactiveerd zijn. Als je in MijnKPN kijkt, zie je het Film1 zenderpakket dan wel actief staan, of staat het daar bijvoorbeeld nog in behandeling?


Bij mij hetzelfde probleem

lukt echt niet