Skip to main content

Bij KPN tv kon ik in de gids een lijst met films op het scherm krijgen die in de toekomst op tv zouden komen. ik kon dan scrollen en kijken welke film ik wilde opnemen.  Dit kan bij KPNTVplus niet meer? is dit een functie die terug kan komen ?

of heb ik niet goed gekeken ?

ik hoor het graag.

Helaas geeft Films op TV onder Nu op TV alleen de films van de dag zelf. Hopelijk komt daar nog verandering in.

Ik zie dit verzoek overigens niet terug bij de Feature Requests. Bij mijn weten is het al wel eerder geopperd. Misschien dat je dat kunt toevoegen @wjb . Of zie ik het over het hoofd?


Hoi @tearatinny en bedankt voor jouw bericht :)

Zoals @PeterG hierboven al aangeeft, kun je momenteel alleen de films van de dag zelf bekijken. Ik begrijp wel dat dit enorm handig zou kunnen zijn dus dit signaal gaan we zeker doorzetten naar de ontwikkelaars!


Hoi @tearatinny en bedankt voor jouw bericht :)

Zoals @PeterG hierboven al aangeeft, kun je momenteel alleen de films van de dag zelf bekijken. Ik begrijp wel dat dit enorm handig zou kunnen zijn dus dit signaal gaan we zeker doorzetten naar de ontwikkelaars!

Ja het zou enorm handig zijn !!sterker nog het was er al in de eerdere versie, dus waarom zou je, als iets zo heel handig is dan niet meenemen in een nieuwe versie van kpn tv?


dus waarom zou je, als iets zo heel handig is dan niet meenemen in een nieuwe versie van kpn tv?


Daar zijn we het volledig mee eens, en daarom hebben we de rij 'Films die binnenkort op TV komen' toegevoegd.

Om deze nieuwe rij zichtbaar te maken, kan het nodig zijn om je startscherm aan te passen en de wijzigingen op te slaan. Zo kun je de nieuwe toevoeging direct terugzien. 

Ik heb het net zelf even ingesteld:

  • Instellingen (tandwieltje) 
  • Menu Weergave 
  • Startscherm aanpassen 
  • “Films die op TV komen” heb ik aangevinkt 
  • Opslaan

En vervolgens is deze rij nu zichtbaar in het startscherm van TV+!

Op basis van jouw feedback hebben we deze wijziging doorgevoerd. Bedankt hiervoor!
Dit past perfect bij onze slogan: Entertainment zoals jij dat wilt! 😉😊


😁👌👍


hoi Shyrin,

Fijn dat jullie dit ook zien als een toegevoegde waarde.

Zijn er mogelijk heden om verder voor uit te kijken dan 1 dag? dit was volgens mij 1 week in eerdere versie van KPN TV

en er kon ook gezocht worden op genre.

Groeten,

Tearatinny,


Jij hebt nog een antwoord van mij tegoed:

Deze rij is zo gemaakt dat hij de eerstvolgende 25 films die uitgezonden worden binnen jouw zenders laat zien. Dat betekent in de praktijk, nu we FilmBox erbij hebben als zender, dat je niet heel verder gaat komen dan een dag, anderhalf, in de toekomst.

We zijn, in ieder geval voorlopig, niet van plan dit aantal uit te breiden omdat dit veel rekenkracht kost. 


Reageer