Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik melding verwijderen : Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

• September 14, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo

Hoe kan ik melding verwijderen : Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Ik heb Netflix geactiveerd en wil nog een aanpassing doen maar dit lukt niet door die melding. Naar mijn weten heb ik niks meer open staan en in mijn winkelwagen staat ook niks. 

Is er een manier waarop ik dat kan zien of zelf kan weg halen? 

Groetjes,

Laura. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Laura92S, welkom hier op de KPN Community. Dat is wel balen, op deze manier kun je niets wijzigen aan jouw abonnement. De snelste oplossing is, om contact op te nemen met de collega's van de klantenservice. De medewerker met wie jij spreekt, zal dan een melding aanmaken. Via deze melding zal een technische afdeling vervolgens achter de schermen het probleem oplossen en kun jij weer jouw abonnement aanpassen. 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 14, 2025

Beste ​@Laura92S je hebt blijkbaar onlangs iets gewijzigd wat nog niet volledig door KPN afgerond is, technisch en/of administratief.

Als dat klaar is kun je weer aanpassingen doen aan je abo.

Je kunt die melding niet zelf ongedaan maken.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 14, 2025

Hoi Laura,

Hier ook dezelfde melding, kan nu ook helemaal niks meer aanpassen, terwijl alle wijzigingen uitgevoerd zijn.

Als je geen actie onderneemt, dan heb je kans dat deze melding niet meer verdwijnt (gebruik de zoekfunctie maar eens op dit forum)

Heb zelf, vorige week gebeld met de klantenservice, daar is een ticket aangemaakt, om deze melding te kunnen verwijderen, al klonk de medewerkster niet erg verzekerd, over een positieve afloop. (ze miste gegevens, zoals een ordernummer, welke noodzakelijk is, bij het maken van een ticket, en klaagde ze, dat ze het in het Engels moest invullen)

Heb verder ook geen bevestiging ontvangen, dus ga er eigenlijk vanuit, dat er niets van terecht gaat komen.

Een optie is nog: Hier in je profiel, de persoonlijke gegevens invullen, en vriendelijk vragen, of een moderator het proces kan opstarten, dit heeft bij meerdere users, gezorgt voor een oplossing.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hallo ​@Laura92S, welkom hier op de KPN Community. Dat is wel balen, op deze manier kun je niets wijzigen aan jouw abonnement. De snelste oplossing is, om contact op te nemen met de collega's van de klantenservice. De medewerker met wie jij spreekt, zal dan een melding aanmaken. Via deze melding zal een technische afdeling vervolgens achter de schermen het probleem oplossen en kun jij weer jouw abonnement aanpassen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 17, 2025

@Jeroen van KPN , ​@Laura92S 

Wat Jeroen klopt,

Had hetzelfde, en heb vorige week, telefonisch, contact opgenomen met de klantenservice. 

En tot mijn verbazing (heb verder geen status van ticket gezien) kan ik nu weer alles aanpassen. 

Na wat geduld, toch weer eens een positieve ervaring. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Fijn om te lezen ​@R.vd Broek