Skip to main content

Net tijdje met KPN aan de lijn gezeten met de vraag /hoe ik mijn huidige Arris TV decoder ok kan ruilen of mezelf in te schrijven als TV+ test deelnemer. Maar niks is mogelijk. Jullie nog ideeën hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Net tijdje met KPN aan de lijn gezeten met de vraag /hoe ik mijn huidige Arris TV decoder ok kan ruilen of mezelf in te schrijven als TV+ test deelnemer. Maar niks is mogelijk. Jullie nog ideeën hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Jouw vraag is hier wel een beetje "off-topic".

Dit kan alleen door over te stappen naar een TV+ abonnement.


Om gebruik te maken van TV+, zal zoals @wjb l aangeeft het abonnement gewijzigd moeten worden. Als je nu nog gebruik maakt van interactieve televisie, kan je niet zo maar de huidige ontvanger(s) omruilen. Daar is dan ook echt een abonnementswissel voor nodig. 


Net tijdje met KPN aan de lijn gezeten met de vraag /hoe ik mijn huidige Arris TV decoder ok kan ruilen of mezelf in te schrijven als TV+ test deelnemer. Maar niks is mogelijk. Jullie nog ideeën hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Euh waarom zou je dit willen?

Zie forum over de laatste generatie STB hier.

Het testen is over en men heeft nu te maken met een product vol met issues.

Dus waarom zou je een goed werkende decoder om willen ruilen voor een decoder vol met problemen.

Misschien je even verdiepen in de onderwerpen hier.

Advies niet overstappen nu.