Skip to main content

Sinds kerst avond zwarte beeld op de televisie terwijl Netflix en chromatische werkt wel.

ontbanger herstarte, software gewist en opbouwen geïnstalleerde, modem herstarte, glass kast ook herstarte, geen verandering, zwart scherm,->power uit (niet reageren op de afstandsbediening) 

gisteren gebeld, na power aan, lijkt alles te werken, binnen een uur haperende beeld.

weer gebeld een uur met CS aan de lijn, weer alles herstarten, enige verandering dat de scherm zwart wordt. CS constateert dat een monteur moet langs komen, binnen twee uur zou ik een SMS met link naar afspraak plannen. 
nog steeds wachtende op de SMS die niet gekomen is bell ik weer, CS beloofde een SMS pf

 een terug bel binnen twee uur

drie uur later bel ik weer, CS zou me door verbinden naar de technische dienst, ik zit een uur in de wacht

 

IS ER EEN MANNIER OM ECHTE SUPPORT TE KRIJGEN

Hoi @YKC, wat rot dat je juist rond de feestdagen tegen zwart beeld op tv aangelopen bent. Goed dat je het aankaart.

Hoe staat het er intussen voor, heb je iets gehoord naar aanleiding van je contact met de klantenservice? En hoe gaat het nu met tv kijken? Laat het gerust weten als je vragen hebt. We helpen je via het forum zo snel mogelijk, afhankelijk van de drukte kan er even tussen zitten voordat je een nieuwe reactie hebt.


De beste wensen! Inmiddels s de ontvanger binnen en werkt. I ben benieuwd of u/iemands kan het bevestigen of de service (9 telefoon gesprekken, ongeveer 4 uur gesprek en wacht tijd tot de conclusie dat in de eerste gesprek door de klant (ik dus) voorgesteld was) verbeterd kan worden?


@YKC Dankjewel, en ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Goed om te horen dat 't intussen werkt. Wél jammer dat het zo veel moeite gekost heeft. Dat is bij onze klantenservice ook de insteek niet. Het kan door veel verschillende oorzaken mis lopen in bijvoorbeeld de communicatie. Ik kan er niet zo veel over zeggen omdat ik er niet bij was, weet wel dat het de bedoeling is dat je zo snel mogelijk naar de oplossing geholpen wordt. Ik weet dat 't druk is op het moment, wat niet meehelpt.