Skip to main content

Ik vroeg mij af of teletekst werkt op de nieuwe tv+ box.

Ik zou het heel erg vreemd vinden als deze geen teletekst zou ondersteunen.


Ik zou het heel erg vreemd vinden als deze geen teletekst zou ondersteunen.

De knop is verdwenen op de afstandsbediening. Vandaar even de vraag voordat ik verder besluit.


Hallo @raytuk 

 

Je zou dat zo aan moeten kunnen zetten:

Ondertiteling via Minigids instellen

1. Druk kort op de pijl naar beneden van de navigatiering om de minigids te openen.

 

2. Druk daarna op de wit gemarkeerde ondertitel icoon om de ondertiteling aan of uit te zetten.

 

 

Het kan ook via Instellingen, zie dit kennisbank artikel (waar ook bovenstaande methode in staat):

 


Teletekst is op de TV+ Box niet rechtstreeks via een knop op de afstandsbediening bereikbaar maar er bestaat wel de mogelijkheid de Teletekst-App op de TV+ Box te installeren en via die app te gebruiken.

 

 

Admin toevoeging: Als het eigenlijk gaat om ondertiteling

Hallo @raytuk 

 

Je zou dat zo aan moeten kunnen zetten:

Ondertiteling via Minigids instellen

1. Druk kort op de pijl naar beneden van de navigatiering om de minigids te openen.

 

2. Druk daarna op de wit gemarkeerde ondertitel icoon om de ondertiteling aan of uit te zetten.

 

 

Het kan ook via Instellingen, zie dit kennisbank artikel (waar ook bovenstaande methode in staat):

 

 

 


Ik maak gebruik van de TV+ ontvanger.

De app voor teletekst is ok  voor NLD, maar dan heb je nog geen teletekst op bijvoorbeeld de Duitse zenders.

Teletekst is in aantal landen/bij aantal zenders afgeschaft (op ondertitel.ing na).

Maar ik mis in ieder geval wel teletekst wat direct oproepbaar is.


@groen_duiven, ik zie dat jij meedoet aan de pilot: heb jij deze feedback ook doorgegeven in het besloten gedeelte van het forum? Dan hebben we dit zeker meegenomen! Zo niet, doe dat vooral alsnog.Â