Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg de KPN afstandsbediening niet gekoppeld aan de TV+ box

• January 11, 2025
  • 1 reactie
  • 166 keer bekeken

Mijn kpn afstandsbediening werkte niet moet op de KPN+ tv box, wel kon ik de TV aan en uit zetten dus probeerde ik mijn afstandsbediening opnieuw te koppelen door eerst te resetten en dan via het bijbehorende scherm te koppelen maar na het resetten en als ik dan de 7 en 9 ingedrukt houdt om deze opnieuw met de box te koppelen blijven het groene en rode lampje knipperen het lukt me ook niet om deze nogmaals te resetten dan gebeurd hetzelfde

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Stijnvandepas ,

Ken je deze instructie?

Afstandsbediening koppelen aan de KPN TV+ Box (bluetooth)

Tijdens de installatie van de TV+ Box moet je de afstandsbediening koppelen volgens de instructie op het scherm. Is de koppeling om wat voor reden dan ook is verbroken? Dan kun je de volgende stappen doorlopen om de koppeling opnieuw tot stand te brengen.

1. Druk 7 seconden de stand-by knop op de bovenkant van de TV+ Box in
  2. Het koppelscherm verschijnt
  3. Volg instructies op het scherm

Bron:

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 12, 2025

Hallo ​@Stijnvandepas ,

Ken je deze instructie?

Afstandsbediening koppelen aan de KPN TV+ Box (bluetooth)

Tijdens de installatie van de TV+ Box moet je de afstandsbediening koppelen volgens de instructie op het scherm. Is de koppeling om wat voor reden dan ook is verbroken? Dan kun je de volgende stappen doorlopen om de koppeling opnieuw tot stand te brengen.

1. Druk 7 seconden de stand-by knop op de bovenkant van de TV+ Box in
  2. Het koppelscherm verschijnt
  3. Volg instructies op het scherm

Bron:

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

Â