Skip to main content

Beste ontwikkelaars, 

Allereerst ben ik super tevreden over jullie TV+ box.

Ik heb enige ervaringen gehad met verschillende (IP)TV boxen. Ik hou van mooi beeld en goed geluid en wil graag per zender weten welk geluidspoor de zender ondersteund en met welke bitstream de beelden binnen komen. Jullie hebben een fantastische info balk onderin het scherm die nodige aan informatie geeft per zender. Ik mis alleen extra informatie in vorm van pictogrammen bijvoorbeeld deze zender ondersteund Dolby Vision, HDR, Dolby Digital Plus, Dolby 2.0, Dolby 5.1 Dolby Atmos, HD, FHD, UHD en algehele zender kwaliteit etc. Kunnen jullie deze leuke extra informatie verwerken in de informatie balk? Los ervan zou het ook mogelijk zijn om een zender die met DD 5.1 binnenkomt naar Stereo te veranderen en visa versa. Dit ook voor Sub streams voor zenders die verschillende geluid sporen ondersteunen.

 

Alvast vriendelijk bedankt,

 

Pascal van Wijk 

Het liefst ook nog de codec erbij en de bitrate. 


Dat gaat KPN niet doen denk ik. Dat levert veel te veel vragen op van mensen die daar helemaal niets van snappen. 


Ik denk ook, dat dit niet algemeen gedaan moet worden, omdat die meeste gebruikers hier niet om zitten te springen en te veel informatie hun misschien zelf irriteert. 

Maar, misschien kan het wel ingevoerd worden en dan aan-/uitzetbaar gemaakt worden, zodat je kunt kiezen of je die info wilt zien of niet.

Ik zal dus zeggen, dien hier een feature request in. Misschien wordt ie wel gehonoreerd.


Goedemorgen @Gradus van Wijk en welkom hier op ons forum :)

Mooi om te lezen dat je zo tevreden bent met de TV+ box! 

Ik denk ook, dat dit niet algemeen gedaan moet worden, omdat die meeste gebruikers hier niet om zitten te springen en te veel informatie hun misschien zelf irriteert. 

Maar, misschien kan het wel ingevoerd worden en dan aan-/uitzetbaar gemaakt worden, zodat je kunt kiezen of je die info wilt zien of niet.

Ik zal dus zeggen, dien hier een feature request in. Misschien wordt ie wel gehonoreerd.

Je verzoek snap ik en ik zie dat @Joris62 je hierin al van het juiste advies heeft voorzien. 

 

Dat gaat KPN niet doen denk ik. Dat levert veel te veel vragen op van mensen die daar helemaal niets van snappen. 

Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen!